The Body Shop Denizyosunu Özlü Tonik

Merhabalar yazdıkça yazasım geliyor daha sırada çook ürün var.Yakınlarım body shop mağazasına hayranlığımı bilir özelliklede yılbaşı zamanı satışa sunulan vanilyalı muhteşem el kremlerine :)
Yılbaşında alıp stokluyorum tabiki binbir çeşit markanında el kremi var ama body shop vanilyalı el kreminin yeri ayrıdır bende.Kullanmaya kıyamıyorum kokusu ve yapısı muhteşem ellerim hem yumuşak oluyor hemde vanilya kokuyor.Vanilya tutkum olduğu için bu benim için paha biçilmez bir mutluluk.
Neyse esas ürünümüze gelelim.Tanıtacağım bir diğer ürün ise body shop denizyosunu temizleyici tonik :)
Denizle ilgili ürünlere ayrı bir ilgim var 5 ürünümden 4 ünde deniz ile ilgili bir şey var.Denize olan tutkum da burada beli etti kendisini..Neyse yağlı ve karma ciltler için uygun olan bu tonik cilde ferahlık verip derinlemesine temizliyor deniz kokusu da ekstrası.İçerisindeki denizyosunu ile makyajı derinlemesine temizliyor siyah noktaların azalmasına yardımcı oluyor.Ben memnunum 1 yıldır kullandığım bu ürünün en sevdiğim özelliği ise ciltteki parlamayı önlüyor.Yağlı cildim olduğu için parlama en büyük sorunum.Bu ürün beklentimi karşılıyor.Eğer sizde parlamadan şikayetçiyseniz kesinlikle tavsiye ettiğim bir ürün.

Yorumlar