Himalaya Herbals Complete Care Bitkisel Diş Macunu

Merhabalar,yakından tanıyan ve takip edenlerin bildiği gibi ben diş macununda yıllardır doktor zorunluluğu sebebiyle Parodontax kullanıyordum.Ancak herkes alışıyor zamanla ben kokusuna alışamadım yıllardır.Hep bir alternatif aradım ama bulamamıştım.Ama galiba aradığımı buldum.Minik boyunu denemek amaçlı almıştım ama çok sevdim.



Öncelikle belirtmeliyim ki dişlerim çok sarı değil çok da beyaz değil normal yani.Zaten bu diş macunu diş beyazlatmada pek faydalı olmadı ama diş eti kanamalarımda olmadı :) Normalde Parodontax'ı bir gün farklı macunla değiştirsem diş eti kanamalarım başlıyordu ama bu diş macununu 1 hafta kullandım kanama olmadı :) 


Değişik bir rengi var bitkisel içeriğe sahip Parodontax gibi ama kokusu biraz daha ferahlatıcı ve ağızda kötü bir tat bırakmıyor..
Öyle çok çok da köpürmüyor ama temizliği hissediyorsunuz.Gratis'lerde bulabileceğiniz bu ürün sanırım 2 3 TL civarıydı..
Şu anda Signal'in erkeklere özel diş macununu kullanıyorum ama yakın zamanda bu diş macununun tam boyunu alacağım ve tekrar yorumlayacağım uzun vadede etkisini görmek adına :) 
Şimdilik hoşçakalın..


Yorumlar

  1. Ben de yıllardır Parodontax 'ı bırakamayanlardan biriyim diş eti kanamalarından dolayı, uzun vadedeki yorumlarını bekliyor olacağım canım :*

    YanıtlaSil
  2. Bende bırakamıyorum mecbur,ama umarım bu diş macunu bu ızdırabımıza son verir :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder