Natura Keratin Sonrası Şampuan ve Saç kremi

Merhabalar, tam bir şampuan delisiyim. Ve saçlarım konusunda oldukça hassasım. Yani saçım biraz sertleşse bu benim için devlet sorunu gibi büyüyor ve çözüm arayışlarına giriyorum. Bu  depresyonunun önüne geçmek için genelde sık sık şampuan değiştirip, elimden geldiğince tek bir ürüne odaklamıyorum saçımı ve tırnaklarıma gösterdiğim özenin birebir aynısını da saçlarıma uyguluyorum. 

Geçtiğimiz aralık ayında sevgili Nesli ve Nazlı'nın düzenlediği 16bloggerla2016 etkinliğinde bizlere sponsor olan Naturakeratin denememiz için bizlere keratin bakımı sonrası kullanılan şampuan ve saç kremini yollamıştı. Evde stoklar fazla olunca benimde politikam ilk aldığımı bitirmek olunca sonunda sıra bu minnak şampuanlara geldi ve hatta bittiler bile.. Şimdi sıra yorumlara geldi ..


Saçım geçtiğimiz ay boyandı ve boya tabiki doğal olarak saça zarar veriyor. Bende bu şampuanlara tam da zamanında şans verdim ve çok olumlu düşüncelere sahibim. 

İlk olarak aslında Brezilya fönü ve keratin bakımı yapıldığında kullanılan bu şampuanların saçlarıma bu kadar olumlu etkide bulunabileceği aklıma gelmemişti. Çünkü öncesinde boya yaptırıp saçımın kimyasını bozduğumu düşünürsek ve bu şampuan ve kreminde yapılan bakımlardan sonra kullanıldığında iyi performans sergilediğini düşünürsek çok da mucizeler beklemiyordum. 


Benim saçlarım şu an gebelikte oldukça dökülen ve maalesef sönük saçlardı. Dökülmeye bir katkısı olmadı dediğim gibi saçlarımın dökülme sebebi maalesef ki gebeliğin yan etkisi.. Kızıma saçımı şimdiden süpürge ediyorum yani :) 

Ancak saçımın sönüklüğü gitti ve pırıl pırıl parladı. Öncesi ve sonrasına herhangi bir şey kullanmayıp yani duş sonrası yağ kullanmasam dahi saçlarımı tararken zorlanmadım. Tarak aktı gitti resmen saçlarımdan.. Ayrıca fön süremi oldukça kısalttı, eskiden 20 25 dakikamı alan düzleştirme işlemi 10 dakikaya indi. 

Uçlarındaki çatal görüntü yok oldu ve daha pürüzsüz oldu saçlarım. Ayrıca muhteşem bir kokusu var. Duş esnasında şampuanla işim bitse de açıp açıp kokladım. Tam benlik şekerli tatlı bir kokusu var. 

Krem ve şampuanın yapısı oldukça hafif saça ağırlık vermiyor ve durularken kesinlikle zorlanmıyorsunuz. 

Ben saçım boyandıktan sonra kullanıp bu yorumlara sahipsem, keratin ve Brezilya fönü yaptırsam demek ki ne kadar memnun kalacağım. Bu sebeple doğumdan sonra doktorumunda onayıyla Brezilya fönünü de deneyip tekrar bu şampuanların tam boylarını alacağım mutlaka.. 





Yorumlar