39. ve 40. Hafta Gebelik Günlüğüm

Merhabalar, günümüz bile bitiyor artık. Son yazımı da sizlerle paylaşmak istedim Beril e alışana kadar ve evdeki yoğunluğu atlana kadar mecbur yazı paylaşamayacağım. Şimdi son 2 haftamızı anlatmak istedim.


Yaa son kontrolumüzde Yeşim hanımla poz verdik. Çok üzülüyorum onu göremeyeceğim diye. Hilal ebe, Aşkın abla hepsini hepsini çok özleyeceğim.

İnstagram hesabımda da paylaştım 08.08.16 da kavuşuyoruz Beril'e ... Hem doğmaya niyeti yok hemde benim geçen haftadan beri tansiyonum çok kötü ki hala çok kötü. Sürekli yükseliyor bir ara 17 11 i dahi görünce iyi korktuk. Ne benim ne de Beril in sağlığını tehlikeye atmak istemiyoruz. Bu sebeple inatla beklediğim suda doğumu maalesef gerçekleştiremeyeceğiz. 

İyice ödem tuttum, bacaklarım felaket artık ayak bileklerimin şişliğinden yürüyemez oldum. Tabi bugün 2 km yürüdüm o da ayrı mesele :) 

Yine de çok üzülerek sezeryana gireceğim. Hiç iyi duygular beslemiyorum sezeryana karşı, epidural sezeryan olacağım ama sonuçta ameliyat ve sonrasının çok zor olacağını tahmin edebiliyorum. 

Şimdiden geceleri uyuyamıyorum acaba kendiliğinden doğar mı bu 2 gün içinde diyorum. Acaba suyum gelir mi, sancım başlar mı diye düşünürken uykusuz kalıyorum. Çok istiyordum suda doğumu ama olmayacak sanırım. 

Bu arada onu ilk gördüğümde ne hissedeceğim bilmiyorum. Neler hissedeceğim hepsi kocaman soru işareti .. Doğum sonrasını mutlaka paylaşacağım, şimdilik hoşçakalın.. 


Yorumlar