Benefit Roller Lash Maskara

Merhabalar, Berilikonun uyumasından fırsat bularak geçtim pc başına :) Bitirdiğim bir üründen bahsedeceğim sizlere bol görsel sunamıyorum maalesef vakit bulup fotoğraflayamamıştım ama elimden geldiğince ürün hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. 


Maalesef düz ve kısa kirpiklere sahip olduğum için bu maskaranın etkisini gördüm ancak beklediğimden düşük olduğu için çok da memnun olamadım. Aslında ilk kullanımımda oldukça başarılı gelmişti ancak vaooov süper oldu diyemedim, nedense hemen hemen hiçbir ürün benim zavallı kirpiklerimde böyle bir etki bırakmıyor.

Aslında hacim verip kirpikleri kıvırıyor ancak uzatmıyor ve They're Real daha iyi geliyordu bana o yüzden çok sevemedim. Tekrar belirtiyorum ürün benim kirpiklerimde benim istediğim beklentiyi karşılamadı. Ürün Sephora mağazalarında satılıyor fiyatı da sanırım 99 TL idi. Bir daha almayı planlamıyorum. 


Yorumlar

  1. hiç denememiştim bu arada blogda güzel bir çekiliş haberi var beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Benimle anlaşamadı tabi bu kesinlikle benim kirpiklerimle alakalı, aa mutlaka bakacağım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder