Fikrimühim ile White Choco Mocha ile Evini Kafeye Çevir!


Merhabalar, geçenlerde fikrimuhim den mis kokan bir paket aldım. Tabiki nescafe nin yeni kahvesiydi. Hepsini bitirdim sevdiklerimle paylaştım şimdi yorumlama zamanı..

                    

Çok lezzetli gerçekten. Kahvesi kreması ve şekeri tam benim damak zevkime göre hazırlanmış bir karışım. Beyaz çikolatayı çok çok sevmezdim ama artık sayesinde beyaz çikolata hayranlığım oluştu. Verdiğim arkadaşlarım sonrasında kutu ile almışlar ürünü ilk fırsatta bende kutu ile alacağım. 

Zaten nescafenin bu tek içimlik kahveleri muhteşem. Çeşit bolluğu ile de resmen evimizi cafeye çeviriyordu. Ben dışarıda çok kahve tüketen biri değilim. Ev ortamında bir de dışarıda kar varsa hemen Nescafe nin tek içimlik kahvelerini yapıp fincanımı da alıp dışarıdaki karı izliyorum. Ancak bu daha bir lezzetli geldi bana. 

Sizde evinizi cafeye çevirmek istereniz kapın nescafe nin tek kullanımlık çeşitlerinden :)

Yorumlar