Lrouge Propa deo Spray

Merhabalar, sevgili Nihal ( ikizlerinmakyaji) in  ikizlerinmakyaji2017 etkinliğinde tanıştığım Propa nın deo spreyini kullandık eşim ve ben ve böyle güzel ve etkili bir ürünü hemen sizlerle paylaşmalıyım dedim. 


Böyle minik ve spreyli bir şişeye sahip olan ürün beni ve eşimi çok şaşırttı. Çünkü ciddi ciddi biz ne zaman ürünü kullandık etkisi ne kadar sürdü şok olduk. Gece kullanmaya başladık yaklaşık 1,5 gün hiç ter kokusu hissetmedik. 

İçeriğinde Alüminyum ve tüevleri, paraben, ,itici gaz, pudra ve gluten yok :) Bu konuda güvenle kullanılabilecek bir ürün. Pudramsı yumuşak bir kokusu var daha çok bebek kokusuna benziyor. Sprey şeklinde ama hızlı emilip asla ıslak kalmıyor. Bu yönüyle eşimle ortak kullanma kararı aldık zaten. 

Üzerinde gün içinde sık sık kullanılabilir yazmış ama 1.5 gün hiç ihtiyaç duymadık inanamadık :) İlk öne terlemeyi mi engelliyor acaba diye düşünmüştüm ama terlemeyi değil ter kokusunu önlüyor ve bunu da çok güzel yapıyor. 

Bu aralar sen kullanacaksın ben kullanacağım kavgası yaparak kullanıyoruz eşimle. Sonrasında sitesinde gördüm erkek için olanı da varmış eşime onu kendime de bayan için olanı alacağım. Bence 10 numara 5 yıldız bir ürün. 

Geniş ürün yelpazesine sahip bu firmanın diğer ürünlerinin de başarılarını merak ediyorum ve deneyimleyeceğim. Şimdilik hoşçakalın. 

Yorumlar