Saçlarımı Nasıl Onardım ?

Merhabalar, uzun zamandır takip edenler bilirler yıllardır saçımı üst üste platine boyamaktan inanılmaz yıpranmıştı çok uğraşsam da toparlayamamıştım.  Son 1 aydır yoğun çabalarım sonuç verdi, saçlarım artık daha güçlü ve sağlıklı. Kullandığım ürünleri tek tek açıklayacağım şimdi;

Şampuan: Biotige At Kuyruğu Bitkisi Özlü  Arındırıcı Şampuanı kullanıyorum. Saçlarımı çok güzel arındırıyor. Tek başına muhteşem yumuşaklık veriyor ve ciddi anlamda parlaklık sağlıyor.

Üzüm çekirdeği yağı, saç dökülmemi durduran ve yeni saç oluşumumu sağlayan severek kullandığım yağ. Duş öncesi haftada 2 gün saç diplerime bolca masaj yaparak uyguluyorum. En az yarım saat saçımda bekletiyorum. Duşta arındırıp yıkıyorum.

Hindistan cevizi yağı, özellikle saç uçlarıma sürüyorum. Duş öncesi saçıma nem vermesi için sürüp bekletiyorum ve duşta yine arındırıyorum.

Restorex Saç Bakım Yağı, 2. Şişemdeyim. 6 ayda saçımı 2,5 kat fazla uzattı. Bunu bir tek ben değil herkes fark etti. Duş sonrası saçıma 2 pompa uyguluyorum.

İnecto Saç Bakım Yağı, kokusuna bayılıyorum. Yine duş sonrası tüm saçıma uyguluyorum. Bu yağ özellikle saçımın tavuskuşu gibi kabarmasını engelliyorum.

Pantene Saç Maskesi, Saç uçlarıma duşta bolca uygulayıp, yıkıyorum. Yumuşacık yapıyor saçlarımı, kolay tarama sağlıyor ve resmen uçlarımı onardı.


Tabiki bunlar tek başına çözüm değil tamamen yanmış saçları kestirmekten başka çareniz yok. Ben saçımı boyamayı bıraktım mesela, 3 ayda bir uçlardan kestiriyorum. Uçlarımda hala boyalar var ama en azından artık sağlıklılar. Bol bakım yaparsanız sağlıklı hale geliyor, sadece özen gösterin. Ve lütfen saçınızı düzleştirmeyin, kıvırcıksa kıvırcık kullanın. Ben eskiden düzleştirirdim hep sonra bıraktım ve böyle daha hissediyorum kendimi.

Son olarak, her ürün herkeste farklı sonuç verebilir. Ben saçlarımı bu ürünleri kullanarak iyileştirdim belki bir kişinin bile olsa işine yarar diye sizlerle paylaşıyorum. Şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar

  1. çok faydalı bir yazı olmuş canım, benzer ürünlerle ve yöntemlerle ben de mahvolan sçalarımı kurtardım çoğu kez, gerçekten işe yarıyor. eline sağlık =)

    YanıtlaSil
  2. Fön,boya,açmalar,saç şekillendirmeler hep zarar aslında..Şampuan ve saç kremimin haricinde sadece aynı markanın saç bakım spreyini kullanıyorum ben..

    YanıtlaSil
  3. hello dear sir/madam
    I read your blog SAÇLARIMI NASIL ONARDIM ? for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore
    This is My Blog:- Professional Movers and Packers hyderabad

    YanıtlaSil
  4. hello dear sir/madam
    I read your blog SAÇLARIMI NASIL ONARDIM ?for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil

Yorum Gönder