İnstagram Günlükleri #6

Merhabalar,son günlerde instagramda çok şey paylaşmışım.Bakalım inceleyelim nelermiş bunlar :) 


Şu an okuduğum kitap :) İşim dolayısıyla artık biraz daha ikna sanatına yöneldim :) Kitabın henüz çok başındayım,vakit buldukça okuyorum ama bence çok başarılı bir kitap :) İşimde özel hayatımda bana yardımcı olacak bir kitap.İkna sanatını merak edenlere duyurulur :)
Stoklarımın arasında bulduğum ürünlerden biri.Nereden,ne zaman aldığımı hatırlamıyorum.Ama geçen aktarda da gördüm.35 TL fiyatı.Sıvılaştırılmış keratin.Saç uçlarımı onardı.Çatal çatal görünümü düzeltti.Başarılı,kullanılabilecek bir ürün.Yakın yazısı blogda olacak :) 
Benim güzel baykuşlarım :) Mumlarla süsledim onları,çok daha hoş durdular :) 
Denedim,hala deniyorum..Son bir kaç günü kaldı 1. kutunun ve ben toplamda 4,5 kilo verdim :) Bitki özlü olduğu için aldım.Ve ne bana bir zararı oldu ne de rahatsız etti.Ben bitki çaylarını zaten çok tüketirim,çok da zorlanmadım içerken..Tek sıkıntı ekstra diyet yapmadım,çok düzenli içemedim,yani bazı zamanlar gece çayını unuttum falan ama işe yaradı yine de :) 3 hafta da 4,5 kilo gayet iyi bir rakam :) Detaylı yazısı blogda olacak :)
İşim gereği sürekli dışardayım,böyle şirin köpeklerle karşılaşmam an meselesi :) Eşim bu köpekten istiyordu,hiç yakından görmemiştim.Yolda rastlayınca sahibiyle biraz sohbet ettim.Çok uysal olduğundan bahsetti.Kesinlikle en yakın zamanda bende istiyoruuummm :) 
Bu şirin pisi annemin zillisi :) Tam bir zilli gerçekten..Daha çok küçük annem büyüttü onu resmen :) Gözleri sürmeli zillimizin..Genelde pisilerden korkarım ama bu zilli çok tatlı,sevilmeyecek gibi değil.

Alışveriş yazım için tık tık.Küçük bir alışveriş molası :) 

Son gözdem.Ürünlerimin arasında en sevdiğim palet.Makyaj bazı gibi kullanıyorum.Cilt kusurlarını mükemmel kapatıyor.İnstagram takipçilerim bilir bu aralar bolca paylaşıyorum ürünü.Bir tanesi bitmek üzere,bitince yeni palet üzerinde yazısını yazacağım..
Son zamanlarda diyetteyim ama tatlıya da gelince hayır diyemiyorum :) Aspava nın bu yemek sonrası getirdiği düşman tatlısı(ben öyle diyorum ona)yüzünden tatlı bağımlısı oldum :) 
Dresden de bulduğum Loccitane mağazasından alışveriş yaparken danışman kızın fiyatla ilgili hata yapmasından sonra düzeltmek amacıyla hediyelere boğduğundan kalan bir tester.Tam boyunu almıştım,zaten ama nemlendiricilerim çok olduğundan henüz açmadım.Ama bence çok başarılı,testerı bana bunu anlattı.
Tenekede tavuk da yemedim demeyeceğim artık.Sağolsun şu an asker olan sevgili dostum Serhat bizlere tavuk yaptı :) Bende ateşin güzelliğine kapıldımm..
The Balm Stand-offish :) Çok seviyorum ya dibini gördüğümden de anlaşılmıştır.Wet'n Wild Cover all palet :) büyük aşk yaşıyoruz ya..Çok severek kullanıyorum,bulduğum yerde yedekliyorum..Maybelline pudram bu biten 2. olacak..Çok seviyorum,cildimle bütünleşiyor resmen..Hem uygun fiyata hemde bu performans,bir pudradan tüm beklentimi karşılıyor..
Waffle zaafım var :) Ama Abbas da bu işi güzel yapıyor.Çok başarılı..
Hem Waffle yerim hem de detox suyu hazırlarım :) 

Magnetik ojem :) Çok sevdim,Nailarta vakit bulamıyorum bu aralar ama bu oje ile biraz hasret giderdim.
Bamboo aşkııı :) Nasıl güzel bir krem :) Çok sevdim,hemen emiliyor..Kokusu harika nemlendirmesi fena değil :) 


Evet son zamanlarda paylaşımlarım böyleydi anlık takip için İnstagram adresim : Yesimdedi 


Yorumlar