Mimlendim..Kitaplar

Haftasonu sınav yoğunluğumdur derken mimlendiğimi geç fark etmiş olsam da sizlerleyim :) Sevgili beautywiththeobromine beni mimlemiş bende geç olsa da cevaplıyorum :)



Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın?
Hayır hiç rahatsız olmam.Tam tersi aslında beni benden alıp başka yerlere götürür ve zamanın ve yolculuğun nasıl geçtiğini anlamam..


Hangi yazarın tarzı tam senlik, neden?
Tam olarak benim tarzım dediğim birini hatırlamıyorum.Genelde kişisel gelişim kitap yazarları daha çok dikkatimi çekiyor.İnsanları çözebildiklerini düşündüğüm için.
Harry Potter serisi mi Alacakaranlık serisi mi? Cevabını desteklemek için üç sebep belirt.
Tarzım olmadığı için ikisini de okumadım.Ancak bildiğim kadarıyla Harry Potter serisi neden mi ? Çünkü ben vampir hikayelerine inanmıyorum.Saçma geliyor.Onun yerine fantastik şeyleri tercih ederim.


Kitaplarını koklar mısın?
Evet mutlaka.Gece uyuyamadığım zaman bir kaç sayfa okurum,o kokunun beni uyuttuğunu düşünürüm..



Kitaplığının en ince kitabı hangisi?
Mehmet Y. Yılmaz Aşk Her şeyi affeder mi ?64 sayfa


Kitaplığının en kalın kitabı hangisi?
Kitaplarımın çoğu kalın tam olarak hangisi olduğunu bilmiyorum.
İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?
Aslında çok iyi bir okuyucu değilim.Yani iş yoğunluğumdan gündüz okuyamıyorum.Geceleri de okuduğum sayfa sayısı düşüyor.Ama elimden geldiğince bırakmıyorum kitaplarımı.Yazarlık ? Hmm iyi bir yazar mıyım ya da iyi bir  yazar mıyım bunun cevabını ben değil blogum veriyor.



Daha önce okuyup da nefret ettiğin bir kitabı verecek olsaydın hangisi olurdu?
Dünya Klasikleri :/ Belki küçük yaşta okuduğum için öyle sıkıntı çektim ama yıllar geçmesine rağmen hala okuyamıyorum onları.Ağır geliyor,sıkılıyorum..



Harry Potter ya da Açlık oyunlarına benzeyen ama daha az bilinen bildiğin bir seri var mı?
Maalesef ben biraz daha kişisel gelişim kitaplarına bağımlıyım.Bu tarz kitapları hiç okumam.Okuyan insanlara ayrıca hayranlığım vardır.Ben beceremiyorum.



Zombiler mi Vampirler mi?
İkisi de değil.Tarzım değiller.İnanmıyorum onların varlıklarına..



Son olarak komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahnesi karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı?
Aksiyonlu aşk romanlarını tercih ederim.Sadece aşk olduğunda insan uzaklaşıyor kitaplardan..



Umarım kendimi yeterli derecede ifade edebilmişimdir.
Bende makyajdenizi , makyajdefterimm ,makyajtavsiyem , sibelinbloggunlugu nü davet ediyorum :) 


Yorumlar