Ars Kozmetik Ekspress Susuz Manikür ve Pedikür Seti

Merhabalar,İnstagram'dan takip edenler bilirler geçenlerde Ars Kozmetik'ten bir paket aldım.İçerisinde 2 adet susuz manikür seti 1 adet susuz pedikür seti vardı.Denedim İnstagram'da paylaştım ancak detayları buradan paylaşmak adına bu yazıyı sizler için hazırladım.


Bu manikür setinin içeriği gayet etkili Allantoin,Urea,Keratin,E Vitamini,Paraffine ve Pro Vitamin var.Hoş da bir kokusu var.


Setin içinde ise 1 adet tek kullanımlık havlu,bir adet kağıt törpü bir çift kremli eldiven ve tırnak eti itici var.Bence çok kullanışlı ve pratik.
Ben 2 paketi de kullandım ve etkilerini şöyle özetlemek istiyorum.
Normalde zaman zaman sulu manikür yapıyorum ama son zamanlarda bu seti kullandım.Tırnaklarım zaman zaman kırılma yaşardı ama şu aralar hiç kırılma yaşamadım.Herhangi bir kat kat soyulma da olmadı.Ayrıca şeytan tırnağı dediğimiz minik tırnaklar da çıkmadı ve tırnak etlerim krem kullanmama rağmen yumuşaktı.

Gelelim setin kullanımına;


Önce tırnaklarınızı törpülüyorsunuz.Sonra yukarıdaki gibi eldiveni giyip tırnaklarınıza masaj yapıyorsunuz 5 dakika boyunca.Sonra sırayla eldiven uçlarını delip,tırnak etlerini kesiyorsunuz ya da kesmeyenler ittirebilir zaten o ölü deriler hemen atıyor kendisini..
Ardından kalan solüsyonu elinize güzelce yediriyorsunuz işte bu kadar basit :) Toplamda en fazla 10 dakika süren bu manikür setini ben çok sevdim.Elleriniz yumuşacık oluyor :) 


Evet tırnaklarım biraz sararmış durumda ojesiz gezmediğim için ama gayet sağlıklılar ve bu set de evde manikür adına çok başarılı.
Bu setlere ulaşmak isterseniz İnstagram hesabında Ars Kozmetik'e ulaşabilirsiniz.Market raflarında değil seçilmiş kuaförlerde satılan ve uygulanan bu setleri sizde en az benim kadar seversiniz.
Şimdilik hoşçakalın..




Yorumlar