Gosh Cosmetics 9 Shades Shadow Collection

Merhabalar,Güzelbakkendine.com'da 1. olan yazım sayesinde 250 TL'lik alışveriş puanı yüklenince kartıma en en merak ettiğim paleti aldım.Zaten gelip gidip kurcalıyordum.İnceleyelim bakalım nasılmış palet ? 


Muhteşem bir ambalaja sahip ama işlevi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim neden mi ? Hemen anlatayım..


Ben böyle renkli ışıl ışıl bir palet tercih ettim.Hayalim ışıl ışıl gözkapaklarına sahip olmaktı peki ne mi oldu ?
Kocaman bir hayal kırıklığı çünkü evet renkler süper tam ben ve ben gibiler için, ancak pigmentasyon orta seviyelerde hadi o da tamam ama keşke şöyle ışıl ışıl göründüğü gibi gözkapağımda da ışıl ışıl dursaydı alakası yok mat farlarımdan hiç farkı yok :( 
Böyle olduğunu görünce şok oldum. Üstelik tek şikayetçi ben değilim. Sosyal medya bu konuyla çalkalanıyor..


Bu göz makyajımda kullandım.Ancak maalesef ki simlerden eser yok. Ancak farların duruşunu beğendim :) Renkler süper aslında ama nedense bana bu aralar böyle ürünler denk geliyor. Yine de Gosh markasının bir çok ürününü hala severek kullanıyorum. Ama maalesef bu palet sınıfta kaldı.
Neyse ki indirimde almıştım ve çok para vermedim mat far niyetine kullanacağım.

Evet bu palet hakkında söyleyeceklerim bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere.. Kendinize iyi bakın :) 






Yorumlar

  1. renkler süper gerçekten tam yazlık ama göründüğü gibi ışıltı vermiyorsa olmamış tabi

    YanıtlaSil
  2. Evet ışıltı verse inanılmaz güzel ve kullanışlı bir palet aslında : )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder