#BIRALTIBIRSIFIRESCİSEMBLOGBLULUŞMASI VE SPONSORLARIMIZ -2-

Merhabalar, etkinliğimizin 2. yazısına hoş geldiniz :) Bu bölüm biraz daha fotoğraf içerecek sanırım..



redist eli açık firmalardan biriydi ve daha önce de bir kaç ürününü deneyip memnun kalmıştım. En merak ettiğim ürünleri içeren bir paket hazırlamışlar kendilerine teşekkürü borç bilirim.



lindtcikolatatr sanırım ilk bitenlerden oldu. Kesinlikle bu çikolata insana diyet bozdurur yahu ba-yıl-dım..



lezzetlimutfakonline ın bu mini atıştırmaları da kesinlikle çok lezzetliydi. Gözüm sayfalarında kaldı :) 



forfuncookie nin şans kurabiyeleri de gönlümün favorisi oldu.. Diyet falan dinlemeden 1 tane yedim ve hemen okudum falımı tabii :) 



naturelka nın sebze ve meyve tozlarını merakla inceleyeceğim :) 



Şu anda da severek kullandığım Splat ürünlerini biraz daha yakından tanıma fırsatı buluyorum.



Daha önce kullandığım ve inanılmaz sevdiğim topicremtr ürünlerini tekrar deneyimleme şansına nail oldum.



Daha önce bir çok kere yazısını okuyup, stoklar bitince alacaklarımın listesinde tuttuğum bir bakım yağıydı, zevkle deneyimleyeceğim teşekkürler  Hc Care



Sabun koleksiyonuma eklenen bu minnak sabunu denemek için sabırsızlanıyorum mis gibi çilek&yoğurt kokusu nimbussabun



ekozkozmetik in bu dolap kokusu dolabımızda yerini aldı bile :) 



perwoll 'u normalde de kullanıyorum ama bu serisini ilk defa deneyeceğim..




natracare ile ilk defa tanışıyoruz :) 



yorukali  çilekli reçeli en yakın zamanda deneyimleyeceğim çilek en sevdiğim reçel :) 



indigokitap ile bu güzellikle tanışmak süper oldu. En yakın zamanda boyayacağım :) 




kertilcam 2. memleketim Tarihi Balıkesir Kolonyacısının parfüm gibi kokan mis gibi kolonyasıyla tanıştım :) 


Ve son olarak vpleksihome ye teşekkür ederim. Kargoda yaşanan aksilikten dolayı ulaşamadı bizlere ama canları sağolsun... 

Tüm ürünleri en yakın zamanda deneyimleyip,yorumlayacağım takipte kalın :) 




Harika bir gündü.. Güzel bir organizasyon ve mekandı. Kızların eline sağlık tekrar.. 










Yorumlar

  1. ellerine sağlık canim cok güzeldi yazıların 😊 daha çok etkinlikte görüşürüz inşallah 💕

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım :) İnşallah çok memnun oldum seni tanıdığıma :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım :) ❤

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım :) ❤❤❤

    YanıtlaSil

Yorum Gönder