John Frieda Sheer Blonde Güneş Işıltısı Bakım Maskesi

Merhabalar, yazısı unutulmuş bir kaç ürün gözüme çarptı. Hem de çok severek kullanmıştım,çok uzatmadan hemen yorum kısmına geçiyorum..


Şampuan,saç kremi ve saç açıcı spreyini bitirdikten sonra sırada maskesi vardı o da bitti. Şampuanını pek sevmedim sarı saçlara özel bir şampuanın saçları bu kadar kurutması çok mantıklı gelmedi. Saç kremi gerçekten başarılıydı hem saçımı yumuşattı hem de rengini güzelleştirdi. Ancak spreyini Sunkiss kullandıktan sonra pek sevmediğimi fark ettim. Rengi açıyor ama bence çok yavaş açıyor ve saçı az da olsa yıpratıyor. 

Ancak gelelim Saç Maskesine, Gerçekten saçlarımı yumuşattı ışıl ışıl parlattı ve uçlardaki çatallaşmış görüntüyü azalttı. Kokusu biraz itiyor beni bu serinin, fazla alkol kokusu var sanki .. 

Bu seriyi özellikle kışın kullanacaksınız bence çünkü yazın zaten ışıltı her türlü kendini belli ediyor. Ama kış aylarında saçlarımız ışıltısını kaybediyor, işte bu seri kış aylarında kaybolan ışıltıyı saçlarınıza geri kazandırıyor. 

Genel olarak bu seriyi sevdim bir kaç kere daha bu seriyi kullanabilirim. Özellikle sarı saçlara sahip ve ışıltısını kaybetmiş saçlara gerçekten de tavsiyem olan bir seridir. 

Tüm kozmetik marketlerde bulabileceğiniz bu ürünün fiyatı 30 TL civarıydı. 

Yorumlar