Farmasi Kiraz Aromalı Peeling

Merhabalar, yüz ve vücut peelinglerini çok sevdiğimi bilmeyen yoktur artık. Sürekli farklı markaları kullanıyorum ki cildim bir ürüne alışıp etkisiz kalmasın diye.. Aslında genelde sert peelingleri kullanıyordum ama anladım cildime yarar değil zarar veriyorlar. Üstelik hamilelik döneminde cildimin hassaslaştığını düşünürsek yumuşak peelingler çok daha etkili oluyor. 


Ben bu meyve kokulu peelingi duş esnasında kullanıyorum. Hem cildi ölü derilerden arındırıyor hem de kremsi yapısı sayesinde cildimi nemlendiriyor. 



Az granüllere sahip olduğu için yumuşak peeling uygulaması sağlıyor. Ve kullandığım süre boyunca cildimde herhangi bir reaksiyona neden olmadı. 

İçeriğinin temiz olması sebebiyle ilerleyen zamanlarda da tercih edeceğim peelingler arasında olacak. Cildime kattığı ışıltıyı seviyorum. 

Ayrıca indirimde yakalarsanız çok uygun fiyata alabilirsiniz ee içeriği de temiz daha ne olsun :) 


Yorumlar