Garnier Çİft Fazlı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar, bir süre önce Garnier'in micelar suyunu kullanmıştım şu pembe kapaklı olanı ama çok fazla sevmemiştim. Belki de benim kullandığım ürünleri çıkartmak da zorlanmıştı ama keşke çift fazlı yapsalar diyordum ki birden Watsons'ta karşıma çift fazlısı çıktı. Hemen attım sepete ve yarısını bitirmek suretiyle kullandım. Gelelim yorumlarıma ; 


Makyajı mıknatıs gibi temizlediğini ileri süren bir micelar su ancak bence bu özelliğinden ziyade kokusunun güzelliği ön plana çıkmalıydı. Çünkü muhteşem bir kokusu var. 

Ben fondöten olarak Estee Lauder kullanıyorum şu an ancak bu makyaj temizleme suyu onu çıkartırken birazcık zorlansa da yine de çıkartıyor. Gözlerimi kesinlikle yakmadı ki zaten çok fazla hassas gözlere sahip değilim. 

Argan yağlı bir ürün ve aynı zamanda cildinizi beslediğinden fazla fazla bakım yapmanıza gerek kalmıyor. Ki benim cildim yağlı olduğu için ben bu ürünü kullandıktan ve ardından gül suyu ile geçtikten sonra bazı geceler nemlendirici dahi sürmüyorum. Çünkü gerçekten cildimin ihtiyacı dahi olmuyor. 

400 ml ve yine 200 kez kullanım vaadi var ama ben buna inanmıyorum. Çünkü bu kişisel bir şeydir ben şahsen ürünleri sanki çok kullanınca çok etkisi oluyormuşcasına genelde çok kullanırım. Yani ben taş çatlasın 100 kere kullanabilirim ama yeterli miktar uygularsanız bence 200 300 kullanıma kadar yetebilir. 

Maskara olarak Benefit'in maskarasını kullanıyorum ve güzel temizledi. Bir çok yorum yapıldı instagram da  paylaştığımda fotoğrafın altına ürün sivilce oluşturdu falan diye bende böyle bir etkisi olmadı. Tam tersi cildimi güzelleştirdiğini söyleyebilirim. Bittikçe alabilirim bu ürünü indirimsiz 19.90 TL indirimle 14.90 TL sanırım. Watsons Gratis gibi kozmetik marketlerde rahatlıkla bulabilirsiniz. 


Yorumlar