Bitenler #47

Merhabalar, sonunda telefondan da olsa bloguma yazı yazıyor olmanın haklı gururu içindeyim. Buraya yazmak hep daha mutlu ediyor beni.. Bildiğiniz üzere büyüdüğüm yere Altınoluk Akçay bizim deyimimizle Körfez e taşındık. Bir süre buralardayız.. Bitirdiğim çok ürün vardı ama Ankara da kaldılar. Birkaç tane ürün bitirdim hemen yazmak istedim fırsat bu fırsat..
   


Hepsinden kısa öz bahsedecek olursak.


Nyx Hd pudra, ürün oldukça başarılı. Makyajı güzel sabitliyor, özellikle kapatıcının gözaltı çizgilerine dolmasını büyük oradan engelliyor, en güzel yanı buydu gözlemlediğim. Çok uygularsanız

beyaz duruşu var ama normal oranda uygulamada o beyaz görüntü oluşmuyor.


Urban Decay far bazı, göz kapağımı geriyor kururken bundan hiç hoşlanmadım ama yiğidi öldür hakkını ver demişler çok güzel sabitliyor farı. Suda bile zorlamadığınız sürece bozulmuyor. Fiyat performans açısından zaten bunu yapabilmeliydi. Ürünü sitesinden mini boy ve tam boy olarak temin edebilirsiniz.



Nyx makyaj bazı, makyajı pürüzsüz gösteren, müthiş bir baz. Hatta Benefit e muadil gösteriliyor ancak bence tam olarak benzemiyor. İkisini de kullanan birisi olarak Benefit daha iyi derim ama fiyatına göre kesinlikle ilk tercihim Nyx olur. 



Nivea mini deodorant, mini ürünleri çok severek kullanıyorum. Keşke her ürünün mini boyu olsa özellikle çok pahalı ürünlerin ki cildimize iyi gelip gelmediğini bilsek.. Bu ürünü severek kullandım çantamdaydı ve en ihtiyaö duyduğum anlarda görevini yerine getirdi. 




Sanırım blog tarihimin en kısa bitenler yazısıydı. Çok mutluyum, kısa az ve öz oldu .. Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalın.. 

Yorumlar

  1. nyx ten ürün almak için elimdekilerin biraz olsun azalmasını bekliyorum =) mini boy ürünleri ben de çok seviyorum ama keşke biraz daha uygun fiyatlı olsalar =) sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder