Elimden Düşmeyen 3 Ürün

Merhabalar, yaşadığım yerde bilgisayar yok ve artık telefondan yetişebildiğim kadar yazıyorum. Anneme yerleştim, Beriliko benim büyüdüğü ortamda büyüyecek. Ev taşı topla bebek bak derken 3 ürüne taktım bu aralar hemen minicik anlatmak istedim. 



Catrice camouflage concealar, asla elimden düşmüyor. Islak bitişli, kuru gözaltlarına ilaç, kaptıcılığı orta, aydınlık görünüm veriyor ve en güzeli uygun fiyatlı bir ürün. Hemen hafif morluğumu tek bu ürün ile kapatıyorum üzerine maskara uyguluyorum. 

Beyu maskara, kirpiklerimi susam yağı ile uzatınca bu ürün ile çok daha iyi anlaştık. Resmen kirpiklerim ok gibi uzun oldu ve daha belirgin. Ağlayınca akıyor yalnız suya dayanıklı değil onu da yeni keşfettim. 

Golden rose mat likit ruj, bu mini boylar olmasa Beril in çantasına nasıl sığardım acaba ? Bu 3 ürünü çantama atıp istediğim yerde makyajsız makyajlı olabiliyorum. 7.90₺ ye bu minik boy rujları alın atın çantanıza.. 

Evet son zamanlarda en sık kullandığım, 3 ürün bunlardı. Vakit buldukça yine yazarım, şimdilik hoşçakalın.. 

Yorumlar