İşte asla vazgeçmediğim el kremim

Merhabalar,bu ürünü daha önceki Body shop'un vanilla parfümünde bahsettiğim için tanıtma vaktimin gelip geçtiğini düşündüğümden yazıyorum.Bu benim için bir saplantıya dönüştü bu krem olmadan 1000 tane de olsa kremim yokmuş gibi hissederim.Evet eğer aklınızda kaldıysa Şubat ayı bitenler yazımda vanilla parfümden bahsetmiştim ve vanilya tutkumdan,bu da vanilyalı el kremim :) 
                          
Bu kremin şöyle bir sıkıntısı var;sadece yılbaşı zamanı satışa sunulan bir krem ve 30 ml.Hem çabuk bitiyor hemde yaklaşık 1 ay kadar satışta oluyor ve çabuk tüketilen bir ürün aynı günde 3 mağaza gezdiğimi biliyorum stoklamak için,kullanmaya kıyamadığım bir ürün.Kokusu beni cezbetmişti en başta daha sonra etkisini fark ettim.Ellerimde yapışkan his bırakmıyor,yumuşacık oluyor ve en önemlisi gün boyu ellerim vanilya kokuyor :) YIlbaşı alışverişinde The Body Shop'un vanilyalı kremine gözatmalısınız ..

Yorumlar