Saçınızı Uzatmak İstiyorsanız Karşınızda Dax Süpergo

Merhabalar,saçımda yılların biriktirdiği yıpranma ve kimyasal işlemlerin verdiği zararları onarma sürecindeyim.En basit çözüm olarak saçımı kısa kestirdim tabi biraz farklı kestirdim , sağ taraf kısa sol taraf uzun olarak.Ancak bu kesim bana acı bir gerçeği gösterdi kıyıp da kısa kestiremediğim sol taraf sanki hiç uzamıyor çünkü ucunda krııklar var,sağ taraf ise neredeyse sol taraf kadar oldu.Demek ki uçlar kırık olunca saç uzamıyormuş denedim gördüm :) 
Saçımı toparlamak adına hergün araştırma yaparak yeni bir ürün buluyorum.Sanmayın ki öylece gördüğüm her ürünü alıyorum,günlerce araştırma yapıyorum kullanıcı yorumlarına bakıyorum bloglardan takip ediyorum ve iyileştirici olduğuna inandığım ürünü alıyorum.Ve yine uzun süren araştırmalarım sonucunda Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağını test ettim.Annemde denedi benimle aynı etkileri görünce gerçekten başarı olduğu kararına vardım.
      
Etkileri üzerinde belirttiği gibi gayet başarılı bir ürün ben günlük bakım olarak kullanmıyorum çünkü saçtan arındırması oldukça zor bir ürün haftada 2 kere kullanıyorum ve saçlarımdaki onarım gerçekten başarılı kırıklarım toparlandı,eskisi kadar dökülmüyor saçım ve yumuşacık oldu gerçekten de..
       
Yapı olarak gördüğünz gibi krem gibi duruyor ancak elinizde yağ haline geliyor ve rahatlıkla saça uygulayabiliyorsunuz.
      
     
                             
                               
Tekrar belirteyim saçtan arındırması zor ama mukemmel etkisi için katlanılabilir bir zorluk.Önce şampuanlayıp yıkıyorum sonra 2 kere daha sampuanla arındırmaya çalışıyorum ama saçınızda bu problemler varsa kesinlikle en azından 1 kutu kullanmanızı tavsiye ederim.Fiyat olarak 25 lira civarıydı benim 1. kutum bitiyor ve yenisini alacağım.Watsonslarda ve büyük marketlerde bulabilirsiniz.Bol bakımlı günler :) 
 



Yorumlar