Şubat ayı bitenler

Merhabalar,bu ay test ettiğim biten ürünlerimden bahsedeceğim.

İlk olarak Neutrogena visibly clear hızlı etkili sivilce kurutma jelinden bahsedeceğim.
Ürünü test ettim ancak ya bende etki göstermedi ya da benim sivilcelerim çok inatçıydı ki sivilcelerimde herhangi bir değişim hissetmedim.Ürün bize 4 saat sonra sivilce ve kızarıklık görünümünde azalma vaad ediyor ancak ben etkisini göremedim.Bu sebeple bir daha tercih edebileceğim bir ürün değil direk çöpe gidiyor.



Diğer ürünüm ise The Body Shop un vanilla sı :) 


Benim kokum,kendini tanımla deseler tek kelime VANİLYA derim.Bunu beni tanıyanlar iş arkadaşlarım,ailem çok iyi bilir.Vanilya ile izimi sürüyor arkadaşlarım.Body shop'un vanilyası tek kelime ile mukemmel hep yedeği olurdu ama yok en yakında zamanda yerini dolduracağım.Çöpe atmaya bile kıyamıyorum.Kesinlikle yenisini alana kadar boş şişesi benimle :) 




Gelelim Rossmann'ın ayak bakım balsamına..
Büyük umutlarla almadım.Ancak beni utandıran bir ürün,seyahat boyunu almıştım hemde denemek için br fırsattı evdeki ayak bakım balsamlarımı bitirdiğimde sanırım sadece bunu tercih edeceğim.Başarılı bir ürün,ayaklarımı mentol ve okaliptüs yağı ile adeta rahatlattı.10 üzerinden 10 diyebilirim.



Vee son ürüne geldik.Deotak deodorant cream..

Bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldığım bir ürün.Diğer deorantlarıma pas vermiyorum artık.Gerçekten memnun olduğum bir ürün ancak kokusunu çok sevmedim.Kalıcılığı güzel,kullanım olarak çok rahat ancak kokusu benim tarzım değil.Daha tatlı bir koku olsaydı daha çok sevebilirdim.Rossmann dan aldım yine krem deodorant bu bittiği için onu kullanıcam eminim o da 1 ay içinde biter ve onun da yorumalarını yazarım.
Evet bu ay bitirdiklerim bunlar bir sonraki bitenler yazısında görüşmek üzere hoşçakalın :) 


Yorumlar