Clinique Anti-blemish Solutions Clinical Sivilce Karşıtı Bakım Jeli

Merhabalar,yaz geldiğine göre artık yağlı yiyeceklere yönelmemiz artacak ee bu da sivilce sorununa sebep olacak.Mesela ben sürekli diyet yapsam da,yediklerime dikkat etsemde belirli dönemlerde çıkan sivilcelerden kaçamıyorum.
Sivilceye oluşum aşamasında müdahele etmek adına Clinique Anti-blemish Solutions Clinical Sivilce Karşıtı Bakım Jelini keşfettim.
                                          
Sivilcelerin üzerine uygulanıyor,ilk sürüldüğünde hafif bir yanma hissi oluyor sonrasında ciltle bütünleşerek hissedilmiyor.
Uygulamadan hemen sonra sivilcelerin küçüldüğünü fark edeceksiniz.Ben oluşum aşamasında kullanıyorum genelde ve sivilceler tam oluşamadan yok oluyorlar.
       
Yapı olarak şeffaf,ferah bir kokusu var.Jel olduğu için maske gibi sivilcenin üzerini kaplıyor.Olumsuz yorumlarını duymuştum ancak bende etkisi olumlu.
Clinique alışverişim sırasında sepetime eklediğim ürün mucizeler yarattı bendeki şu an 15 ml ve acil durumlarda kullnadığım için yeterli geliyor.Bittikçe yenileyeceğim ürünler arasında.
Fiyat olarak 2 boy mevcut olan ürünümüzün  15 ml 39 TL    30 ml 79 TL.


Yorumlar