Gratis Alışverişim

Merhabalar,bayadır alışveriş yapmıyordum daha önceki yazılarımda bahsetmiştim fazla stok yapmışım onları bitirmeye çalışıyordum ama 1 günlük alışveriş yasağımı çiğnedim ufak çaplı bir alışveriş yaptım ve aldıklarımı paylaşmak istiyorum.
1.Miners Cosmetics Butterfly Babe Far Paleti:Kitap şeklinde olması dikkatimi çekti sürekli kullandığım renkler değil içindeki renkler ancak bazen lazım oluyor.İçinde aynası var 4 renk far,göz kalemi ve şeffaf rimel var.Farların renkleri pembe,mor,beyaz ve mavi bir de mor bir kalem var.Kullanışlı gibi geldi deneyim öğreneceğiz.
2.Bebak Güneş Bakım Sütü-Havuç Özlü:Bilmiyorum neden ama Bebak ürünleri beni kendine çekiyor.Tüm ürünlerini başarılı buluyorum.En küçük boyunu aldım denemek için şişeleri de çok şirin kısa dönem tatillerde kullanmak için süper.Kokusu inanılmaz güzel.Ağır itici havuç kokusu yok tam tersi hafif havuç kokulu.Etkisi hakkında güzel şeyler duydum kullanıcılar çok memnun ama bakalım deneyelim görelim.
3.Bebak Güneş Bakım Sütü-Kakao Özlü:Garip bir şekilde ikisinde de diğer kremlerde bulunan o ağır koku yok.Genelde güneş ürünlerinde dayanılmaz kötü koku olur bunlarda yok.Bu yönlerini çok sevdim.Kullanıp etkilerini de yazacağım.
4.Essence Tip Painter:Tam oje delisiyim.French yapmayı çok seviyorum ama çok zahmetli geliyor.Bakalım bu ürün sayesinde zahmetinden kurtulacak mıyım ?
5.Maybelline Baby Lips:Maybelline ürünlerini severim ancak daha önce hiç nemlendiricisini denememiştim.Birazda ambalajı çekti kendine sanırım aldım.Arkasında yazanları aynen aktarıyorum:
Yoğun dudak bakımı 8 saat nemlendirme 1 haftada gözle görülür sonuçlar
%81 daha yumuşak dudaklar
%76 daha güzel görünümlü dudaklar
%76 daha nemli dudaklar
%73 daha korunmuş dudaklar
Bakalım deneyip yorum yapacağım.Alanında çok iddialı.
6.Ekilips Takma tırnaklar 200 adet:Takma tırnaklarla aram çok iyi.Mesela tırnaklarım uzun ve biri kırıldı ben hepsini kesiyorum sonra da tırnaklarımın uzamasını sabırsızlıkla bekleyip pişman oluyorum.Bu sebepten takma tırnak kullanıp uzayana kadar tırnaklarımı kısa görmüyorum.Bu benim için büyük kurtarıcı oldu.
7.Şu an tokayı kullandığımdan markayı tam hatırlayamıyorum ancak saçlarımın birazcık uzamasıyla yazın gelmesiyle artık tokalı kız moduna girdim.Bu tokalar büyük kurtarıcı oluyor bana bir de kaybetmesem böyle tekrar tekrar almak zorunda kalmayacağım ama neyse .
8.Nivea Arındırıcı Peeling&Nivea Siyah Nokta Bantları:Ben aslında siyah nokta bantları için aldım sürekli kullanıyorum.Nivea Arındırıcı Peeling de bana extra oldu onun hakkında fikrim yok onu denemem lazım.
9.Neutrogena Nourishing Body Lotion With Nordic Berry:Valla ne yalan söylüyeyim kasa önü tuzaklarındandı kokusunu beğendim minik ambalajıyla kalbimi fethetti ve aldım başarılı olduğuna da eminim.
 
Eveeet bir alışverişinde sonuna geldik bir sonraki yazılarımda görüşmek üzere.Bol bakımlı günler dilerim..

Yorumlar