Yves Rocher Gül Parfümü

Merhabalar,Yeni tanıştığım bir marka ama ürünlerinin bitkisel olması,zaman zaman yaptığı kampanyalar ve indirimlerle baya baya kalbime taht kuran bir mağaza.
Her yerde yok İzmir,Ankara,İstanbul gibi büyük şehirlerde mağazaları bulunan Yves Rocher in Gül parfümünden bahsedeceğim sizlere..
                                  
Belirli alışverişten sonra hediye edilen üründü.Açıkcası bu kadar performans beklemiyordum.Ben hep ağır veya tatlı kokuları severim ilk defa çiçek kokusu kullandım ve gerçekten herkesin parfümün ne diye sorması ile benimde ilgimi çekmeye başladı.
Mis gibi gül kokusuyla etrafa gülücükler saçtım.Pembe şirin şişesiyle göz kamaştırıyor.4  5 saat kalıcılığını koruyor.
100 ml olan ürünümüzün fiyatı 69 TL.
                                  
Bendeki bitti çiçek kokularını seviyorsanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.Yves in diğer ürünlerine de göz atın derim.Online alışveriş yapıp,kampanyaları takip edebileceğiniz sitesi kesinlike güvenli benim birkaç alışveriş denemem oldu.
Bol bakımlı günler dilerim.

Yorumlar