Bitenler #9

Merhabalar,bugün yoğunluktan geç kaldım biraz ama sizlerleyim :) 
Bunlar sadece İstanbul'da eğitimdeyken bitirdiğim ürünler :) Hemen başlayalım biraz çok gibi sanki,12 güne 15 ürün sığdırıp bitirmek tabi ki benim marifetim olabilir..
Fotoğrafların kusuruna bakmayın son dakikada acele ve telefonumla çektiğim için biraz görüntü kalitesi düşük olabilir :/ 

1.Flormar Makyaj Temizleme Mendili:Ambalajını çok seviyorum :) Daha doğrusu ambalajının güzelliği için alıyorum desem yalan olmaz.Ancak ben bu ürünün performansından da gayet memnunum.Zorlamadığım sürece gözümü de yakmıyor.Zorlamaktan kastım gözümün içine sokmadığım sürece dostuz :) Özellikle de seyahatlerim sırasında genellikle tercih ettiğim ürünlerden kendisi.5 6 TL civarı paketi gördükçe alıyorum.Tekrar alır mıyım? Evet alırım.
2.Otacı Bitki Özlü Şampuan.Limonlu olduğu için almıştım.Gayet güzel bir şampuan.Otacının ürünlerini gerçekten çok severek kullanıyorum.Şu anda da farklı bir şampuanını kullanıyorum.Gayet memnunum,denk geldikçe alıyorum.Bu ürünün diğerlerinden farkı sanırım limonlu olması :) Parlaklık verdi mi saçıma? Evet matlaşan saçıma renk verdi sanki.10 11 TL civarıydı fiyatı sanırım.Tekrar alır mıyım ? Evet alırım.
3.Listerine Zero Ağız Bakım Ürünü.Ağız çalkalama ürünlerini çok kullanıyorum.Diş fırçasının ulaşamadığı yerleri temizlediğine inanıyorum.Bence Listerine alanında gayet başarılı.10 TL civarıydı fiyatı buldukça da alıyorum.Özellikle keskin naneli falan olmadığı sürece daha da severek kullanıyorum.Ağız ve Diş sağlığı önemli yakın takipçilerim bilir diş yüzünden çok sorun yaşamıştım bir ara o yüzden ben 3 4 kat önem veriyorum ağız ve diş sağlığıma ve herkes özen göstermeli bence.
4.Nivea Saç Kremi.Budapeşte'den almıştım.Türkiye'de yok diye biliyorum keşke olsa.Çok başarılı bir ürün bence.Sıvılaştırılmış keratin var içinde ve saçı kökten uça besliyor.1 tane daha var ki iyi ki birden fazla almışım.Umarım Türkiye'de gelir ve bolca kullanırız.
5.Dentiste' Ağız Kokusuna Karşı Etkili Diş Macunu.Watsons'ta alışveriş yaptığım sırada firma çalışanın Watsons çalışanı arkadaşları ürünü anlatırken kulan misafiri olup almıştım.Şeker içermeyen diş macunu olduğunun altını çizmişti.Merak edip aldım.İyi ki almışım,diş sorunum yüzünden Paradontax kullanıyorum ama o kadar kötü bir kokusu var ki Paradontax'ın insanı hayattan soğutuyor desem yalan olmaz.Paradontax'a ara verdiğim zamanlarda kullandım ve çok da iyi geldi.O kötü kokudan eser kalmadı.Benim gibi mağdur olan varsa tavsiye ederim.
6.Clinique All About Eyes.Clinique'den aldığım setin içinden çıkmıştı bu iki ürün.Göz altı morluklarımı geçirmediğini fark ettim.Aman aman bir etkisi olmadı yani.Tam boyunu almayı planlamıyorum.Denemiş olmam iyi oldu.
7.Clinique Repairwear Uplifting.Bu ürün anti aging gençlik kremi.Bana uygun olmadığı için etkisini maalesef anlayamadım.
8.Maybelline Lip Balm:Nasıl bitti anlamadım.Dudağımla büyük savaş verdim.Sürekli elimdeydi.Soğuk havalarla mücadele ederken bitmiş.Ben severek kullandım.Şimdi farklı bir türünü kullanıyorum.Tekrar alır mıyım ? Zaten stoklu var şu anda almam herhalde.Yapı olarak vazelin gibi ama biraz daha sert yapılı.Isıyla eriyor.Koruması başarılı ancak kurumuş dudağınıza etki etmesi 3 4 günü buluyor.Ben bu ürünü 2 haftada bitirdim.
9.Farmasi Day Cream.Testerları seviyorum.Üstelik bu testerı 3 gün kullandım.Etkisini anlama şansım oldu.Evet tam boyunu almam çünkü çok fazla nemlendiricim var ama eğer nemlendiricim olmasaydı alabileceğim bir üründü.Korumasını sevdim.Hatta sanki soğuktan bile korudu.Yüzümde beyaz beyaz kalmadı hemen cildime işledi.Parafin olmaması da büyük bir artı bu ürün için.Değerlendirilebilir bir ürün.
 10.Lady Million.Eşimin hediyesi ve benim aşık olduğum koku bitti.Kalıcılığını,kokusunu çok seviyorum.Dönüp dolaşıp aldığım ürünler arasında.Ama bana hep yaz kokusu gibi gelmiştir.Temmuz'dan beri kullanıyordum.Ankara'da başlayan İstanbul'da biten bir aşktı bizimkisi :( 
Fırsat bulduğumda kesinlikle tekrar alabileceğim bir ürün.Benim gibi ağır koku severlere tavsiyemdir.

11.Manufaktura'dan aldığım muhteşem el kremim.Maalesef her güzel şey gibi bu üründe bitti.El kremi yaz kış sürekli kullandığım ürünler arasında.Bazen günde 5 6 kere el kremiyle haşır neşir oluyorum.Bence el bakımı gerçekten önemli.
Benim için çok önemli bir özelliği vardı bu kremin,o da el kremini sürdükten sonra elinizi yıkasanız bile elinize öyle güzel işliyor ki sabun gibi elinizden kayıp gitmiyordu.Farklı el kremleri de aldım Manufaktura'dan bakalım onlarla aramız nasıl olacak :) 


12.Gliss Ultimate Repair Saç Spreyi.Hiç sevmemiştim.Ne yalan söylüyeyim yıldızlarımız barışmadı ama duş öncesi saçıma sıkarak bekledim.Duştan sonra kullanım için ama ben duş öncesi kullandım ve saçlarıma olumlu tepki verdi.Uçları gerçekten onarıldı.Ama neredeyse atacaktım.Duş öncesi kullanayım dedim iyi ki denemişim.Atmama gerek kalmadı üstelik saçıma iyi de geldi.Demek ki farklı şekillerde kullanmak gerekmiş kullanımını okumak bazen gereksiz oluyormuş.Tekrar alır mıyım? Saçımın yıprandığını hissettiğim dönemlerde kullanabileceğim bir ürün.
13.BeaBeauty Shower Gel.Vanilla&Cheesecake yani pek vanilya kokusu alamadım.Bozuk vanilya gibi değişik bir kokusu var.Köpürmesi çok iyi ama kokusunu pek sevmedim.Tekrar alır mıyım ? Hiç sanmıyorum.
14.Yves Rocher 3 Etkili Detox Makyaj Temizleme Suyu.Çok severek kullandım.Tekrar tekrar alabileceğim bir ürün.Yazısı için tık tık
15.Avon Advance Techniques Saç Bakım Serumu.Yazısı için tık tık.
Şimdilik bu kadar son zamanlarda bitirdiklerim de birikiyor.Yakın zamanda onlarında yazısı sizlerle olacak.
Hoşçakalın,sonraki yazılarımda görüşmek üzere...

Yorumlar