Cesky Krumlov Arası

Merhabalar Viyana Notlarımız bitince bende baya bir ara vermek zorunda kaldım şimdi sıra Cesky Krumlov'da :) 
Rehberimiz Burak abi buraya gitmeden önce kartpostal gibi demişti gerçekten öyle.. 1992 yılından bu yana UNESCO Dünya Mirası Listesinde bulunuyor ve bence bunu hakediyor..
Çok başarılı bir görsel tam olarak anlatıyor aslında Cesky Krumlov'u ..
 Renk renk evler bayıldımmm.Şehir yukarıdan baktığınızda oyunca gibi duruyor.


 Şu görüntüden çok etkilendim.Resmen kayaların üzerine inşa etmişler.Gotik tarzıyla harika bir görünümü var bence..
 Şehri çevreleyen su kanalları şehire ayrı bir hava katmış bence

 Yavaş Yavaş kaleye çıkıyoruz,çıkarken de fotoğraf çekmeyi ihmal etmiyorum :) 




 Tam da bu fotoğrafı çekerken tanıdık Yuki'yi Bizim Çinli dostumuz :) Tek başına duruyordu köşede bende fotoğrafını çekelim dedim birden etrafa gülücükler saçmaya başladı.Daha sonra bize Facebook ve mail adresini verdi :)
 İşte şu an kestirdim gözüme ben onu..



 Sonra dostum Çiğdem Yuki ve benden oluşan bu güzel kare çıktı ortaya :) 

Ve son olarak kalenin iç kısmıyla veda ediyorum.Benim için çok güzel bir deneyim oldu.Hem yürüyüş yaptık ki baya dik bir yokuştu ben bir ara koştum tüm insanlar beni alkışladı o kadar komik durumdaydım :) 
Neyse maceralarımın devamı gelecek bir sonraki yazıda görüşmek üzere :) 

Yorumlar