KİEHL'S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO

Merhabalar,instagram hesabımda paylaşmıştım Kiehl's Midnight Recovery eye kremim bitti ve yine Kiehl's markasına ait göz kremine başladım.Artık yorumlayacak kadar kullandığımı düşünüyorum.Hemen incelemeye başlayalım..


Aslında böyle kavanoz tipli ürünleri sevmiyorum.Göz kremi sonuçta az uygulanması gereken bir ürün ama benim elim bol kepçe olduğundan bu tarz ürünleri aşırı kullanıyorum.Genelde de göz kremleri aşırı kullanımlarda göz altı yağ bezelerine sebep oluyor.Bu sebeple bu tarz kavanoz ürünleri dikkatli kullanmak gerekiyor.


Diğer göz kremime oranla daha yoğun kıvamda,ve nemlendirmesi çok çok daha iyi.Ve aşırı kullanımımda bile henüz bir yağ bezesi oluşturmadı.Ayrıca böyle bir vaadi yok ama göz altı morluklarımı da gözle görülür şekilde hafifletti.
İçerisinde Avokado yağı var ama kokusu hiç hissedilmiyor.
Anında ciltte bütünleşiyor ve gözaltlarımı neme doyuruyor kesinlikle.
2 boyu var 15 ml 79 TL
                      28 ml 109 TL 
Yeni göz kremi arayışlarındaysanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün isterseniz 15 ml ile başlayabilirsiniz.



Yorumlar

  1. Benim de almam lazım bu üründen, bu aralar almayı düşünüyordum zaten, yazını da görünce karar verdim tatlım ;)

    YanıtlaSil
  2. Şiddetle tavsiye ederim,bende çok kararsızdım ama bir şans veremeden geçemedim.Umarım beğenirsin,ürün hakkındaki yorumlarını heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder