Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

Merhabalar,son dönemlerde genellikle ürünlerim bittikten sonra yorumlamaya başladım,sebep ise üşengeçliğim ama bu sefer üşengeçliğime bir dur dedim ve eşimin bilgisayarına çöktüm :) Bugün sizlere bir süredir elimden düşmeyen her gece uykuma eşlik eden bir üründen bahsedeceğim..


Ambalajıyla gönlümü fetheden bu ürünü uzun zamandır çok severek kullanıyorum.Muhteşem bir kokusu var.Özellikle geceleri temizlediğim cildime nemlendiricimin altına uyguluyorum.
3 5 damla serumu tampon hareketlerle cildime uyguluyorum.Zaten anında bir ferahlama hissi sağlıyor ve cildiniz ışıl ışıl oluyor.
Sitesinde ise bu ürün hakkında şöyle bir yazı var; Doğal yollardan elde edilmiş, etkili ve paraben içermeyen bu bitkisel konsantre, cildin sabah daha genç görünmesini sağlamak için tüm gece boyunca cilt bariyerini yenilemek, onarmak ve tazelemek için çalışır. Yenileyici bitkisel yağların, dengeleyici ve antioksidan etkileri ile bilinen esansiyal yağların bir karışımı olan bu ürün, cildin doğal gece etkinliği ile birlikte çalışarak cildin sabaha kadar önemli oranda yenilenmesine yardımcı olur. Cilde sağlıklı görünümünü etkin bir biçimde geri kazandırır ve sabaha daha pürüzsüz, genç ve daha canlı görünmesini sağlar.
Pataben içermemesi çok büyük artı.Düzenli kullanımda tüm bu yazan özelliklerini yakından gözlemleyebiliyorsunuz.Ancak her üründe olduğu gibi bu üründe de düzenli kullanım ve özen şart.
İçersinde Çuha Çiçeği,Lavanta Özü Yağı ve Skualan bulunuyor.Sanırım hoş kokusunun sebebi Lavanta özü..
Damlalıklı şişesi çok kullanışlı,fazla kullanımı engelliyor.Bu tarz ürünleri fazla kullanmanızda herhangi bir fayda yok,2 3 damla yeterli aslında ama benim bol kepçe elim bu ürünü uygularken de 5 damlaya kadar çıktı uygulamam.
Ancak ne kadar hafif yapısı olursa olsun yağlı ciltlere uygun bir ürün değil bence,yani benim cildim karmadan yağlıya dönüktür ancak ben bile cildimi çok yağlı hissettiğim dönemlerde uygulamadım.
Özellikle kış aylarında dışarıda çok üşüyüp cildim gerildiğinde anında yumuşatıp pamuk cilde döndürmesini çok sevdim.Kırışık ciltler üzerinde yaptığım deneme ise anında gözle görülür şekilde kırışıkları incelttiğini fark ettim.Uzun vadeli kullanımda belki kırışıklıklar üzerinde de daha olumlu sonuçlar elde edilebilir.Ancak bu konuda herhangi bir fikrim yok.
Yani özetleyecek olursak,alanında başarılı genel olarak olumlu yorumlar sağlayan bir ürün.Etkili ve nemlendiren bir serum arayanlara tavsiyemdir.

Yorumlar