Bitenler #37

Merhabalar, bitenler yazımda maşallah gebelik haftama yaklaştı. Meğer ne çok ürün bitirmişim yine Mert uyardı beni Yeşim yaz artık istersen diye.. Bakalım neler bitirmişim.


Kutu bu haldeydi düşünün artık neler vaaar neler içinde :) Hadi kurcalayalım.. 


HB duş jeli, bence duş jelinden ziyade banyo köpüğüydü ismi yanlış telaffuz edilmiş.  Arkasında kullanımı da zaten banyo köpüğü şeklindeydi. Ben duş jeli gibi kullandım genelde ayaklarımı rahatlatmasını çok sevdim. Mis gibi ferahlatıcı bir kokusu vardı. Nefesimi dahi açıyordu. 

Elidor Saç kremi, detaylı yazısı için tık tık .

Sunatural Şampuan, çook çok severek kullandım detaylı yazısı için tık tıkk.

Uni Bebek Yağı, fısfıslı şişesi sayesinde duşta çok severek kullandım. Ve inanılmaz güzel kokusu vardı. Sanki güllü gibiydi ki ben gül kokusunu sevmem. Denk gelirsem ve evdeki yağ stoklarım biterse tekrar alabilirim. 


Avon Peeling. çok güzel kokusu var. Tanecikleri oldukça iri ve bittikçe alıyorum. 

Le Petit Marseilliais, umarım doğru yazmışımdır okumayı bile beceremediğim bir marka. Ancak kokusu yapısı öyle güzel ki çok severek kullanıyorum ürünlerini. Bu duş jeli de oldukça güzel kokuluydu ve çok güzel nem veriyordu. 

Doccia duş jeli, daha önce sanırım Vanilya kutudan çıkmıştı. Değişik bir kokusu vardı biber resmi olsa da üstünde bence çay gibi bir kokusu vardı. Gebelik işte hepsi birbirine benziyor. 

İsana Sıvı Sabun, bu çeşidinin kokusunu sevmedim. Bal ve süt ile alakası olmayan çirkin bir kokusu vardı. Yani kesinlikle benim tarzıma uygun değil. Diğer çeşitlerini denemeye devam edeceğim. 


İpana diş macunu, çok başarılı bir diş macunu bence ama gebeliğin son demlerinde ürünü günde 3 kere kullandığımda daha iyi verim aldım. Ancak beyazlık konusunda sanırım kullandığım en iyi diş macunuydu. 

Pereja Oda Kokusu, mükemmeldi. Gerçekten tüm koridorumdaki kötü kokuyu durdurdu ve kapıdan giren herkesin bu güzel koku da nedir demesine sebep oldu. Ki lavantalıydı önyargılı yaklaşmıştım ama hiç rahatsız etmedi kokusu. En yakın zamanda tekrar alacağım. 

Garnier Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu,  detaylı yazısı için tık tık..

Listerine Ağız Bakım Suyu, bittikçe alıyorum Listerine kalp ben yani :) 


Cyrene Ozonlanmış Zeytinyağı, tam olarak kullanım alanını anlamadığım bir üründü. Ben cilt ve yüzümde kullandım ancak sanırım boyutu sebebiyle çok da farkını göremediğim bir ürün oldu. Ya da benim cildimin ihtiyacı olmayan bir üründü.

Yves Rocher Peelingli El Bakım Yağı, detaylı yazısı için tık tık.

Bio Oil, bittikçe aldığım en sevdiklerimdi ama artık almayacağım yerine doğal bir ürün kullanıyorum bakalım etkisi nasıl olacak burada paylaşacağım tekrar. 


Lady Speed Stick, inanılmaz güzel kokusu var arada alıp kullandığım çok sevdiğim ürünlerden. Tekrar alabilirim ama şu an stokları eritmeye çalışıyorum. 

Farmasi Peeling, detaylı yorumlarım için tık tık .

Agiss Burun bandı, Bim de satılıyormuş ilk defa denedim bence hiç fena değildi. Tekrar alıp deneyimleyip detaylıca yorumlarımı paylaşacağım. 

Dalan Dolive Sabun, bu firmanın ürünlerini çok beğeniyorum. Hem içerikleri temiz hemde ürünlerinin hangisini kullandıysam çok sevdim. Bu sabun da onlardan biri gerçekten masaj yapıyor ve inanılmaz rahatlatıyor insanı. Bir tane daha var onu da kullanıp detaylı yorumlayacağım. 


Sephora dudak maskesi, çok sevdim, fotoğrafladım ancak yazısını yazmayı unuttum yazınca linki buraya yapıştıracağım. Ve bugün de yenisini almaya gideceğim. 

Nascita El ve Tırnak Balsamı, çok severek kullandım detaylı yazısı için tık tık.

Benefit Boi-ing kapatıcı, setin içinden çıkmıştı özellikle seyahatlerde çok kullandım ancak yaz aylarında gözaltı çizgilerime dolması beni üzdü. Sabitleme ihtiyacı duymak istemiyorum genelde ama bu tarz ürünlerle 2 kere iş yapıyorum çok da hoşuma gitmiyor. Oysaki ilkbaharda oldukça iyi anlaşmıştık. Sanırım tam boyunu almam. 

The Body Shop parfüm, ismini unuttum yeni çıkan seride sarı olandı. Bana oldukça hafif ve uçucu geldi kokusu o yüzden tam boyunu almam. 

Farmasi bb krem, tam boyu var ve biliyorum hala yazısını yazmadım. Ama en yakın zamanda yazısını burada paylaşacağım. Emin olun harika bir krem kullanıp sevmeyen çok az insan gördüm. En sevdiğim özelliği de boya kokmaması mis gibi bir kokusu var. 


Nivea Lip Balm, yumuşacık yapısı vardı ancak anlık nem vermenin dışında herhangi bir iyileştirme etkisi olmadı. 

Bath And Body Works Dezenfektan, artık herkes benim bu takıntımı biliyor sanırım. Dışarda elimi yıkamaktan tiksiniyorum bu durum yüzünden hep çantamda dezenfektan vardır daha önce The Body Shop unkini kullanmıştım ama bence bu ürün daha iyi. Yapışkan his bırakmıyor ve çok daha uzun vadeli kullandım. 

Rexaline Nemlendirici, kesinlikle kuru ciltlere göre bir ürün yağlı ciltlerin pek seveceğini sanmıyorum. 



İsana disk pamuk, hmm ince yapılı ürünleri sevmediğimi bir kere daha anladım. Çünkü çok çabuk bitirdim. İnce olduğu için ürünü tutmaktan ziyade ziyan ediyordu. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

Watsons Islak Mendil, kokusu çok ama çok güzeldi. 3 paket vardı hepsi bitti ve gerçekten üzüldüm. En yakın zamanda yenisini alacağım. 


Evet bir bitenler yazısının daha sonuna geldik, siz bu yazıyı okurken ben boşalan bitenler kutumu doldurmaya başladım bile. İnanılmaz ürün bitiriyorum ve nedense satış da yapmama rağmen evdeki ürünler hiç azalmıyor. Stoklarım oldukça sağlammış :) Neyse efendim şimdilik hoşçakalın :) 









Yorumlar

  1. İsana sabunun misket limonlu olanını dene derim çok güzel kokuyor

    YanıtlaSil
  2. Aa bilmiyordum o çeşidini mutlaka deneyeceğim çok teşekkür ederim, ki çok severim misket limonunu 😍

    YanıtlaSil
  3. Herşeyden konuşmalı blogunun etkinliğinden geliyorum... bu güzel blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler....
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim bende hemen takibe alıyorum sizi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder