Nebil Restaurant'ta Keyifli Bir Yemek

Merhabalar, yine geç kalınmış bir yazı ve tadı asla unutulmayacak hatta Beriliko'nun gelmesinden sonra mutlaka ziyaret edilecek mekanlardan :)

Sevgili deneyimlianne nin daveti üzerine Nebil restaurant ın lezzetlerinin tattık. Hem lezziz hemde bol sohbetli bir geceydi gelelim detaylara..



Bir kere Restauranta girince içiniz açılıyor. O kadar güzel dizayn edilmiş ki kendimi Ayvalık'ta deniz kıyısında gibi hissettim. 


Detaylar hep denizi çağırıştırıyor, benim gibi deniz deli iseniz 10 saat de vakit geçirseniz sıkılmazsınız. 


Masada bir kuş sütü eksikti, hmm aslında emin değilim belki o da vardır. Ama sunumlarına bayıldımm :) 


Bu arada ben deniz aşığıyım ama balık sevmem. Ve yılda 1 kere belki yerim. Ama bu güzel balıkları görünce dayanamadım. Ve ciddi söylüyorum çok ama çok lezzetliydi. Hatta tadı damağımda kaldı. Eğer Ankara'da balık yiyeceksem tek tercihim olacak. 


Böyle güzel bir gruptuk işte. Herkes herkesi tanıdığı içinde ayrıca keyifli geçti. 


derinanne ile kundak yapmayı da öğrendim :) Anneler arasında olmak muhteşem hepsinden bir şeyler öğrendim. 

Hem lezzete hem sohbete doyduğum bir geceydi. Çalışanların yoğun ilgisiyle resmen prensesler gibi ağırlandık. Yolunuz düşerse Ankara Panora Avm'nin karşısında bu güzel mekanda benim adıma da balık yiyin lütfen. Lezzet, ağırlama, sunum şahaneydi. Ankara'da balık yemek hiç bu kadar keyifli olmamıştı. 

Bu güzel gecede emeği olan herkese çok teşekkür ederim. Herşey tek kelime ile mükemmeldi. Bir sonraki etkinlikte bu güzel insanlarla tekrar görüşmek dileğiyle.. 


Fotoğrafların tümü babyphotoarts a aittir. Bu güzel çekimler ve emeği için kendisine çok teşekkür ederiz.










Yorumlar