Solenne Tırnak Balsamı

Merhabalar, herkes artık tırnak bakımıma ne kadar düşkün olduğumu bilir. Ama hamileliğimin ortalarına kadar çok rahat bakımını yapabildiğim tırnaklarıma artık gereken önemi gösteremiyorum çünkü dik oturamıyorum. Beril ile savaş veriyoruz resmen o da rahat etmiyor bende rahat edemiyorum bu sebeple eskisi kadar çok ilgilenemiyordum. Ancak sabah akşam elimden düşürmediğim bir ürün var. Snapchat ten takip edenler çok sık paylaştığımı bilirler çünkü gerçekten çok severek kullanıyorum ve öyle seviyorum ki 2. kavanoza geçtim bile resmen ürünü yiyorum :)


Tabiki son zamanlarda vazgeçemediğim ürün Solenne firmasının tırnak balsamı. Bu üründe hoşuma giden bir çok etki var ancak en en sevdiğim. Kremin vazelin gibi bir yapısı var zaten uygulayın ve tırnak etleriniz ne kadar kuru olursa olsun 2 3 gün içerisinde kuruluktan eser kalmadığını göreceksiniz. 

Ürünü sabah akşam da uygulayabilirsiniz benim gibi ya da sadece geceleri de uygulayabilirsiniz. Ama benim tavsiyem geceleri uygulayın ve hatta tırnaklarınız çok güçsüz ise uygulayın tırnaklarınıza bolca ve eldiven giyip uyuyun bunu haftada 2 kere yaparsanız toparlanmanın çok daha hızlı olduğunu fark edeceksiniz. 

Benim genelde güçlü tırnaklarım vardır ama hamilelikte hızlı uzamasından dolayı kırılmalar yaşamıştım ilk zamanlar şimdi ise demir gibiler ve 1. kutuyu bitirdikten sonra bir süre ara verdim ürünü kullanmaya acaba bırakınac etkisi geçiyor mu diye hayır geçmedi.


Yapı olarak vazelin gibi ama daha yumuşak ve kokusuz bir ürün. Bu tarz ürünlerde parfüm sevmeyenlerin ilgisini çekecek bir ürün kesinlikle. 

Bir süre tırnaklarımı dinlendirmeye karar verdiğimde bu ürün düzenli kullanmıştım ve sararmaların azaldığını fark ettim ancak tabiki oje sürmeden duramadığım için yine sararmalar başladı ah bu ojeler :) 

Ürünün 15 ml ve 100 ml olarak 2 boyu var. Ben 2. 15 ml deyim ve biterse tabiki yenisini alacağım. 

Bu firmanın en en sevdiğim özelliği ise online mağazası olması, Ürünü buradan güvenle satın alabilirsiniz. Oje kurutucusu da var bende gözüm onda onu deneyeceğim bakalım o nasıl :) Yakında detaylar burada ve tüm sosyal medya hesaplarımda olacak şimdilik hoşçakalın...


Yorumlar