#Ankaraliannelerbulusmasi

Merhabalar, sevgili @ankara.anneleri artık Ankaralı annelerin sesi olmuş durumda ve etkinlikleri sayfalarından takip edebilirsiniz. Geçtiğimiz ay bir etkinlik düzenlediler ve bende katıldım birkaç sponsor vardı ve onlardan bahsetmek istiyorum sizlere..


momscotton kullan at mama sandalyesi örtüsü. Malum artık Beril hanım mama sandalyesinde yemek yediği için en büyük ihtiyacımız. Ben kullandım ve çok memnun kaldım. Sitelerinde daha neler var biz annelere yardımcı olmak için mutlaka bakmanızı tavsiye ederim. 


Tabiki vissmate özellikle bu silikon temizleyicisini çok severek kullanıyorum. 


dogadan yine ürünlerini çok sevdiğim bir marka :) 


highgenic bu marka ile ilk defa tanışıyorum. Yine ilk olarak silikon temizleyiciyi denedim özellikle aynalar konusuna çok çok başarılı. 


bebeevi nden bu alibabanın çiftliği oyun halısı ise Beriliko için büyük keşif oldu çok severek oynuyor. Sevgili Hacer hanıma özellikle teşekkür ediyorum. Çok ilgili ve bilgili bir hanımefendi..

İnanılmaz keyifliydi. 50 kadın 10 15 bebek çocuk ohh ne güzel keyif yaptık. Ankara daysanız sayfayı takibe alıp Anne etkinliklerinden haberdar olabilirsiniz. 







Yorumlar