Essence Tekli Far

Merhabalar, bir renk ojeye, ruja, allığa taktın mı takanlardansanız yalnız değilsiniz bu yazı onun kanıtı :) Çünkü bende öyleyim ve bazen güzel bazen komik sonuçları olsa da bu huyumu seviyorum.
Son zamanlarda taktığım hergün kullandığım resmen dibinin görünmesini zorladığım bir fardan bahsedeceğim size.



Bir türlü rengini yansıtıp istediğim gibi çekemesem de hafif pembe ve ışıltılı bir far. Hatta aydınlatıcı olarak bile kullanılır ama çok uyguluyorsanız aydınlatıcıyı benim gibi komik olabilir az uyguluyorsanız sorun yok pembe durmaz.


Rose Flamingo ismi :) 

2 kere aynı yere parmağınızı sürdüğünüzde aldığınız sonuç tam olarak bu. Muhteşem değil mi :) 

Kaç gündür makyajlarımda ayıla bayıla kullanıyorum ve sanırım çok sevdiğimden bu renkleri kendime çok yakıştırıyorum. pigmentasyon güzel ama doğru fırça ile uygularsanız sonuç süper oluyor. Mesela ben The Balm ın çift taraflı far fırçası ile uyguluyorum süper oluyor. Üşendiğim zaman parmağımla uyguluyorum daha hızlı sonuç alıyorum. Ve tabiki far bazı ile desteklerseniz alçı gibi hiç kımıldamadan duruyor ve çok kullanışlı. 

Bitmeden yazısını yazdığım için çok mutluyum. Çünkü böyle giderse 1 aya bitecek. Farklı renk tonları var mı bilmiyorum ama bulursam alırım acımam. 6 7 TL gibi bir fiyatı vardı. Çok yönlü kullanacaksanız tadından kullanılmaz yani o derece. Rossmann mağazalarında bulabilirseniz.









Yorumlar