Mac Pro Longwear Concealer Nasıl Kullanıyorum ?

Merhabalar, ilk defa bir ürünü incelerken tersten yazıyorum yazısını ama herşeyin bir ilki vardır bu da 3 yıllık blog yazarlığımda ilk tersten incelediğim ürün olacak. Ters derken bu ürünü nasıl kullandığımı soran bir sürü mesaj alınca toplu cevap vermek istedim. 

Mac Pro Longwear Concealer Nasıl Kullanıyorum ?

İlk olarak Beyond marka göz kremimi uyguluyorum bu hem baz hemde nem desteği için şart. Onu da bitirmek üzereyim hala yazısını yazmadım beni taşlayabilirsiniz :) Neyse sonraki adım ise Flormar ın bu kapatıcı paletindeki somon rengi ile nötrlemek. Çünkü tek başına kullandığımda resmen gri durdu gözaltlarım bu yüzden benim az sandığım ama oysaki mosmor olan gözaltlarım için 2. aşama nötrlemek. 

Bunları yaparken 5 dakika geçti mi evettttt şimdi esas ürün kapatıcıyı uyguluyorum. Vee sabitlemek ve çizgilere dolmasına engel olmak için Nyx in Hd sabitleme pudrasını uyguluyorum ve oldu mu 10 dakika zaten bu aşamadan sonrası kolay çünkü fondöten uygulamıyorum allık aydınlatıcı, göz makyajını zaten yapmış oluyorum veeee hazırım. 10 saat de bakmasam o kapatıcı kımıldamıyor. 

Bu arada göz kremini parmağımla, kapatıcı paleti kendi fırçasıyla, kapatıcıyı minik sünger ile ve son olarak sabitleyici pudrayı ise fırça ile uyguluyorum. O minnak süngeri ise Rossmann dan aldım ve oldukça memnunum :) 

Aa bu arada bu kapatıcının ayrıca bir inceleme yazısı da gelecek beklemede kalın :) 

Yorumlar

Yorum Gönder