Beriliko 9 Aylık

Merhabalar, ne zamandan beri Beriliko dan bahsetmiyorum blogta. Hemen minicik bir Beriliko molası vermek istiyorum.


İstanbul'a gittik. Hemen sahilde bir fotoğraf çektim Beriliko böyle poz vermeyi istedi. Bu arada fotoğraf çekilmeyi çok seviyor. Ve kamerayı görünce hemen poz veriyor, sanırım snapchatte bol bol video çekmemizin sonucu.


Sonra Altınoluk'a anneme gittik. Çok keyiflidik, hergün gezdik, harika bir tatil oldu. Hiç bitmesin istedim ama neyse ki tekrar gideceğiz. 

Beril çok büyüdü, minik kelimeleri söylüyor, anne baba anneanne gel hadi mama vs.. Sıralıyor ve sırada yürüme var ve bence çok uzun zamanı yok bunu yapması için.


Çıplaklığı çok seviyor, giyinmekten hoşlanmıyor. Bütün kış çorapsız gezdi mesela, neticede hasta olmadı hiç o yüzden sanırım üşümüyor diyoruz. Çok iyi bir dinleyici ben yemek yaparken tek tek nasıl yaptığımı, makyajımı yaparken kullandığım malzemeleri tek tek anlatıyorum. Sanırım bunlar onun iyi bir dinleyici olmasında büyük etken. 

Bunun dışında 1 dakika durduğu yerde durmuyor ve ben hep onun peşinde olmama rağmen kilo veremiyorum. Ama diyetisyen ile yoluma devam edeceğim ve sonuçlar tüm sosyal medya hesabımda olacak. 

Şimdilik gelişmeler böyle, instagramda @berilikobuyuyor hesabından Berilikoyu takip edebilirsiniz. Ona renkli bir günlük bırakıyorum, umarım beğenir.

Yorumlar

Yorum Gönder