Movia Mutluluk Dağıtan Paketler

Merhabalar, regl dönemleri genelde kadınaların kabusudur. Uzun sürer hormonlar dans eder bizler çıldırırız ama bugünleri mutlu etmek için harika bir paket ile tanıştım. Ve regl döneminde hepsini tek tek kullandım gerçekten insanı mutlu ettiğini anladım. Gelelim detaylara..


Mesela ekinazyalı çay ilaç oldu resmen, sakinledim, hafifledim. Yumuşacık bir içimi var şekersiz rahatlıkla içtim. 

Eti Karaaam süper oldu zaten bu dönemlerin en ihtiyaç duyulan şey bence, kutunun olmazsa olmazı.. 

Pavesi krakere bayıldım, mutlaka alacağım ilk fırsatta, lezzeti süper , tok tutuyor, gereksiz atıştırmalıklara saldırmıyorsunuz. 

Flormar oje, tabiki en güzelii kırmızıı..

Çorap, benim şahsen hep giymeye üşendiğim şey...

Orkid günlük ped, olmazsa olmaz.. 

Vasaline kakaolu losyon, o bile kakaolu daha çok mutlu olmak için, 

Minik kolonyalar, şahsen çantamın vazgeçilmezleri,, 

Vee sıcak su torbası, en en en önemli destek tabiki :) 

Bu kutuların çeşitleri de var, gözüm ölçülü mutluluklar paketinde.. Bence sevgilinize çiçek böcek alacağınıza böyle anlamlı paketler alın beyleeeerr. Bir kadını mutlu etmek için herşey birarada.. 

Bununla da sınırlı değil sitede giyim, kişisel bakım, yiyecek içecek gibi çeşitli ürünlerde var. Onu bunu bilmem de online satış ile çikolata alabiliyorsam benim için tamamdır. 

Çok merak ettiniz değil mi ? Hadi o zaman bir tık ile siteye ışınlanabilirsiniz. 


Yorumlar

Yorum Gönder