Pantene Köpük Saç Bakım Kremı Onarıcı&Koruyucu Bakım

Merhabalar, gulshendoganile8mart etkinliğinde tanıştığım Pantene in köpük saç kremini bitirdim. Hemen yorumlarımı sizinle paylaşmak istiyorum.


Ben bu tarz ürünleri çok hızlı bitiririm aslında ama bu ürünü tam 2 ay dolu dolu kullandım. Tam köpük halini çekecektim ha bugün ha yarın derken bir baktım ürün bitti. Neyse bildiğiniz kremsi köpük yapıda ters çevirip sıktığımız şişelerden.

Ben bu ürünü yine aynı serinin şampuanı ile kullandım. İkisi bir arada inanılmaz etkili sonuç veriyor. Özellikle saç kremini çok sevdim. Saç diplerine uygulayabilmek en büyük rahatlığı. Hiç abartmıyorum saçları hem yumuşacık yapıyor hemde hiç ağırlaştırmıyor. 


Ben saçımı eylül ayına kadar boyatmama kararı aldım zaten saçımda hala beyaz yok biraz dinlensin dedim bu dönemde saçlarımı inanılmaz onardı, güçlendirdi. Dökülme vs gözlemlemedim, bu konuda etkisi olmadı bence.

Bittiği için gerçekten çok üzüldüm ve ilk fırsatta koşa koşa gidip aynısından alacağım, fiyatı da diğer saç kremleriyle aynı civarda yani diğer kremler mi Pantene mi desem kesinlikle Pantene derim. Hem tüm kozmetik marketler ve süper marketlerde bulabilecek olmamızda büyük artısı.. 




Yorumlar