Glamglow Youthmud Tinglexfoliate Treatment Maske

Merhabalar, Beril'in uyku ve babasının kucağında sakin durduğu saatler benim bakım saatlerim bol bol ürün deniyorum o sıralarda :) Hem evin işlerini yapıp hemde maskelerimin kurumasını bekliyorum çok daha keyifli oluyor. Neyse son zamanlarda çok sevdiğim bir maskeden bahsedeceğim sizlere..


Sephora da gelip gidip baktığım bir maskeydi. Seyahat boyunu alıp denemek istedim zira tam boyu 179 TL beğenmezsem param çöpe gitmiş olacaktı. Hoş bu minicik 4 kere kullanabildiğim maskeye 55 TL verdim o da ayrı mesele :)

Yağlı ve karma cildim için içerisinde kil olan maskeyi tercih ettim. Ama her cilt tipine ve beklentiye göre maske çeşitleri var firmanın. Baştan belirtmeliyim ki benim cildimde leke, sivilce izi vs tarzı cilt sorunları yok sadece t bölgem fazla yağlı :)

Maskeyi Sephoranın maske fırçası ile içinden alırken yoğun kil kokusuyla irkildim resmen. Resmen çimento gibi kokuyor ve öyle görünüyor içerisinde büyük yaprak gibi taneler var. Ürünü uyguladığımda hafif yanma hissettim özellikle siyah noktaların yoğun olduğu burun bölgemde ve evet işe yarıyor sanki dedim :) Şaşırtıcı derecede hızlı kuruyan bir maske ve yıkarken yaprak taneleri sayesinde sanki peeling yapıyorsunuz cildinize. 

Ürünü ben bol ve kalın uyguladığım için 4 kere kullanabildim. Bu süre zarfında cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. Sivilce nadir çıkar cildimde çıkan sivilceleri sakinleştirdi. Cildimi pürüzsüzleştirdi ve bilmiyorum ben mi yanlış gözlemledim ama sanki biraz matlaştırdı. Yağı dengelediğini hissettim ama cildimde mat görüntü bırakmış gibi geldi bana. Bundan kesinlikle rahatsız olmadım ama okuduğum ürün yorumlarında ışıltı verdi diyenler olmuş ben mi anormalim diye düşünmeden edemedim. 

Gözlemlediğim bir diğer etki ise gözenekleri küçültmesi ve siyah nokta görünümünü azaltmasıydı. Tabiki hiçbir ürün tek başına siyah noktalara çözüm değil ama bu ürünün yardımcı olduğu kesin. Genel olarak ürünü sevdim ama tam boyunun da 17 kere kullanılanileceğini düşünürseniz o parayı vermek bana gereksiz gibi geldi. Belki dönem dönem seyahat boyu alabilirim ama bu maskeye muadil farklı ürünleri denemeye karar verdim. 

Eevveet bir inceleme yazısının daha sonuna geldik bir sonraki yazıya kadar hoşçakalıınn.. 

Yorumlar