Son Zamanlarda Sevdiğim BB ve CC krem

Merhabalar, artık tam zamanlı anne olduğumdan öyle istediğim gibi uzun saatler makyaj yapamıyorum miniğim bol bol uyuyan bebeklerden değil çok çabuk uyanıyor ve bensiz uyumuyor genelde ve kendime vakit ayıramıyorum. Bunun geçici bir dönem olduğunu ilerleyen aylarda bolca vaktim olacağını biliyorum ama şimdilik sür çık ürünler kullanıyorum.


Bu aralar en çok Farmasi Bb krem ve Erborian Cc kremi kullanıyorum. Gelelim özelliklerine ilk olarak kapağı açınca anlıyorsunuz ki Farmasi bb krem muhteşem kokuyor. Parfüm gibi bitki özlü bir kokusu var ki bu da temiz içeriğinden geliyor. Benim cildim yağlı genelde bb kremi bile bazsız uygulayamazdım parlama yapardı ancak bu bb krem 24 saat tutmadığım sürece bende parlama yapmadı ve bazsız kullanabiliyorum. Yalnız şununla karıştırılabilir cilde güzel bir aydınlık veriyor ama bu kesinlikle parlama değil. Kapatıcılığı da bence bb kreme göre oldukça başarılı ve kusurlu ciltlerde nasıl olur bilmem ama benim cildimde ortanın üzerinde bir kapatıcılık sağlıyor. Cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. 2 çeşidi var ben bronzlaştığım bir dönemde aldığımdan ortadan koyuya renk tonunu almıştım koyu gelse de az uyguladığımda kesinlikle sırıtmıyor ki ben oldukça beyaz tenliyim. Ama beyaz tenliyseniz benim gibi yapmadan açıktan koyuya olan rengini alın :) Ürünün fiyatı değişse de genelde 15 20 TL arasında satılıyor ve ürünü temsilcileri arayıcılığıyla alabiliyorsunuz. Ayrıca İnstagram satış hesabımda da sürekli bulunan bir ürün :) Satış hesabımı bilmeyenler için @yesimdedsatis

Gelelim Erborian ın cc kremine, bazen sadece bu ürünü uygulayıp kendimi full makyajlı hissettiğim günler oluyor. Sebebi ise ürünün inanılmaz yoğun kapatıcılığı.. Cildim kusurlu değil ama yoğun kapatıcılığı çok seviyorum. Bu krem aslında baktığınızda ambalajı gibi gri bir renge sahip ancak uyguladığınızda cilt ile bütünleşiyor. Altına baz uygulamadan rahatlıkla kullanıyorum. Bu arada renk uyumu derdiniz yok çünkü ürün tek renk ve tüm ciltlere uyuyor. Ancak şunu fark ettim ki elimle uygularsam turuncu duruyor, süngerle uygularsam daha sarı oluyor. Ürünü Sephora mağazalarından bulabilirsiniz. Fiyatı 65 TL idi en son.

Bu iki ürün son günlerde elimden düşmüyor. Genel olarak yorumlarsak Farmasi bb krem, daha ince yapılı ancak 15 Spf olduğundan gündüz yaz sıcaklarında altına güneş kremi uygulamadan dışarı çıkmamak lazım benim gibi beyaz tenlileri korumaz. Erborian ın cc kremi ise Spf 45 içerdiğinden tek başına da kullanılabilir ☺️ Genel olarak ikisi de favorim yaz kış kullanılabilecek renkli nemlendiriciler diyebiliriz. İkisininde ayrı ayrı yorumlamalarını yapacağım, şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar

  1. Farmasinin en iyi ürünlerinden bb kremi ben de severek kullanıyorum <3

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten muhteşem bir bb krem :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder