Lohusalık Özeti

Merhabalar, bugünlerde günler yoğun geçiyor. Beril bensiz hiç durmuyor bende bol bol onunla konuşuyorum ve erkenden gülümsemesine bile sebep oldum doktorumuz oldukça şaşkın ☺️ 








Lohusalık dönemi bitti. Zor muydu ? Hayır sadece televizyondaki herşeye ağlar oldum bu yüzden komik filmler izledim. Sakin olmaya çalıştım ve çok da lohusa olduğumu fark etmeden eski güçlü halimle bitirdik bu dönemi. En güzeli de şunu düşünün bence elbet ameliyat oluyorsunuz ama hep bir organınız eksiliyor ve canınızın boşuna yanmış olduğunu hissediyorsunuz. Ama bu ameliyatın sonu güzel hediyeniz var. Bir gülümsemesi size dünyanızı değiştiriyor.

Hani hep derlerdi doğum yapmış insanlar yaa içeride kalsaydı keşke .. Ben buna katılmıyorum dışarıda olsun ki her dakika onu gözlemleyip bir kere daha şükredeyim Allah'a.. İçeride olduğunda ya bir şey olursa nereden anlayacağım korkusu oluyordu hep şimdi gözümün önünde sürekli gözlemleyebiliyorum işin en güzeli artık herkese onu gösterebiliyor olmam :) 

Kısacası zor bir dönem değildi sadece uykusuzluk biraz zor gelmişti ama onun uyuduğu dönemde bende uyuduğumda inanılmaz rahatladım ve uykusuzluk da kalmadı tabi :) 

Hep söylüyorum Allah isteyen herkese nasip etsin evlat sevgisi bambaşka.. 

Yorumlar