Bitenler #46

Merhabalar, yine ben yine bitenler yazısı veee yine bitenler yazısı girişi :) Hiiç lafı uzatmadan hemen başlıyorum zira ben bu satırları yazarken yeni ürünler bitenler kutusunda yerini aldı bile..


H&m micelar su, oldukça başarılı bir temizleyici, cildi cidden pürüzsüzleştiriyor severek kullandım. Yedeği tabiki var..

HC care Yüz Makyaj temizleme suyu, mis gibi kokusuyla temizliği hissettiğim, cildimi ferahlatan, zaman zaman gözümü yakan bir temizleyici. Çok severek kullandım, tekrar tabiki alacağım.

İpek sabun fırça temizleyici, hayatımda kullandığım en iyi temizleyici. Hem hızlı hemde çok pratik bir ürün. Alın aldırın derim, online satışı da var.


Dermokil soyulabilir maske, detaylı yazısı için tık tık..

Bohema kristali törpüm, çok çok üzüldüm yanlışlıkla üzerine bastım ve kırıldı. Viyana dan almıştım, başka türü var ama ben en çok bunu sevmiştim.


Moshos Garden Kaş kirpik yağı, 10 yıldır çıkmayan kaşımı çıkarttı. Çok çok sevmiştim ama sktsi dolunca vedalaşmak zorunda kaldık.

Capicode şampuan, çok çok sevdim, tek başına saçımı yumuşacık yaptı. Tam boyunu alacağım.

Selin kolonya, ben çok kullanırım aslında mini boyları, bu da biten kim bilir kaçıncı..

Dove Saç serumu, serum olarak anlaşamadık saçımı çok ağırlaştırdı ama duş öncesi maske olarak uyguladığımda süper oldu.

Essence gözenek küçültücü serum, bence piyasada uygun fiyatlı en iyi gözenek küçültücü serum.


Roxy Bebek deteryanı, koliyle alıyorum biliyorsunuz, çok severim.

BAth and body works köpük sabun, severek kullanıyoruz, bittikçe alıyoruz.

Dalan Sıvı sabun, oldukça başarılı, elleri kurutmuyor adeta bakım yapıyor.


Dermokil el kremi, emilimi zor bir krem, kokusu güzel, yapısı da yaz aylarına uygun.

Babydream şampuan, mis gibi kokusuna bayıldık, denemek için küçük boy almıştım, tam boyunu alacağız.

Watsons temizleyici köpük, evet cildi kurutmadan temizliyor ama yapısı sevmedim, ya da zamanla bozuldu bilmiyorum çok anlaşamadık.

Avon kuru şampuan, neler kullandım neler ama bence bana en iyi gelen kuru şampuan buydu. Çok severek kullandım. Tekrar alabilirim.

Loccitane katı parfüm, çok çok severek kullandım, harika bir kokusu var.



Amway Saç maskesi, kesinlikle muhteşemdi, çok severek kullandım, resmen saçlarımın o boyadan gördüğü zararı sildi attı. Yumuşacık oldular tam da uçlardan kestirmiştim biraz ve çok iyi geldi. Tekrar alacağım. 

Nivea Şampuan, bu seriyi seviyorum, saçlarımı yumuşacık yapıyor.


Schwarzkopf bc bonacure, oldukça başarılı bir şampuan, saçlarımın onarılmasında kesinlikle katkısı var. Tekrar alacağım mutlaka. 


Estee lauder mini parfüm, çok çok çok sevdim, ilk fırsatta tekrar alacağım. 

Pastel lip balm, sevmedim, sevemedim, sadece ambalajı çok şirin.

Krauterhof sıkılaştırıcı, bence bugüne kadar kullandığım en en en iyisi. Gerçekten sıkılaştırıyor, severek kullandım tekrar alabilirim. 

Maybelline maskara, severek kullandım ama tek başına istediğim etkiyi vermiyor, yenisi aldım bile :) 


Evveet bu ayda bitenler bu kadardı sormak istediğiniz ürünler olursa aşağıya yorum bırakabilirsiniz. Beriliko uyandığına göre bende onunla ilgilenmeye gidiyorum, şimdilik hoşçakalın .. 



Yorumlar

  1. Ohhhh bitsin gitsin ki yenilerine yer açılsın değil mi? Umarım yeni bir favori törpün olur.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder