Estee Lauder New Pure Color Long Lasting Shimmer Lipstick Tiger Eye

Merhabalar, bugün sizlere bittikçe aldığım, en en en sevdiğim rujlarımdan biri olan Estee Lauder tiger eye isimli ruju anlatacağım. 


 Resmen aşk ya :) Özellikle esmerlerde, yanık tende süper duruyor. Sanki hafif tanecikli yapısı var gibi geliyor uygularken öyle yağ gibi kolay sürümü yok. Renk dudakla bütünleşip herkeste farklı duruyor. En çok bu yönünü seviyorum. Kapatıcılığı gayet iyi ama duruşu her tende farklı. 


İşte duruşu da bu şekilde..  Ambalajda daha açık görünüyor. 

Simli bir renk ışıl ışıl parlıyor dudaklar uyguladığınızda, ben 4 5 yıldır sürekli bittikçe alıyorum bu rengi, farklı markalarda muadil bulsam da hiçbiri bir Tiger Eye olamıyor.. 

Fiyatı 105 TL civarı ama 2 yılda ancak bitiriyorum ben bu parayı sonuna kadar hakeden bir renk.. 

Yorumlar

Yorum Gönder