Kiko Alışverişim

Merhabalar, Kiko indirimini duymayan kalmadı sanırım, bende bir minik alışveriş yaptım hemen detaylara bakalım. 


Ruj Kiko da çalışan güzeller güzeli makeup artist Ayşe'nin tavsiyesi, ojelerde öyle ki onları almazsam ölürdüm herhalde. 

Farlar da genel olarak onun tavsiyesi beyaz olanı instagram @makyajdeneyimleri nde görmüştüm. Ona çok yakışmıştı bakalım bende nasıl duracak.. Pembe olan yine Ayşe tavsiyesi.. Tabiki hepsi ışıl ışıl renkler bol bol parlayacağım yine.. Bana da bu yakışırdı zaten, asla mat far kullanamıyorum. 

Yakında tüm detayları burada olacak yaptığım makyajlarla inşallah ama önce Beriliko nun dişi çıksın. Resmen kök söktürüyor bana gece gündüz bir mızmızlık, bir ağlama krizleri :( 

Fiyatları net hatırlamıyorum ama farlar 7 TL, oje 11 TL sanırım ruj da 11 TL civarıydı. 

Yorumlar