Alessandro Pedix Smooth Effect Rescue Balm

Güzel bir sabahtan merhaba.Hava inanılmaz güzel yaz geldiğine inanır oldum neredeyse ama birkaç saate yağmur yağarsa hiç şaşırmam.Neysee...
Ben hem lila kutu hemde vanilya kutu üyesiyim.Yeni ürünler denemeyi sevdiğimden ikisini de takip ediyorum.Yine vanilya kutudan çıkan bir ürünü analiz ettim.
                                       
Alessandro Smooth Effect Rescue Balm Ayak Kremi bana gelen 50 ml denemem için yeterli oldu.Ürünün açıklamasında özellikle nemini kaybetmiş çok kuru pütürlü ciltleri düzeltmeye ve canlandırmaya yardımcı olduğu yazıyor.İçeriğindeki MarinaVital kompleksi ile cildin dengesini restore ediyormuş.
Peki benim görüşüm ne ?
Ben genelde duştan sonra kullandım,kremi ayağıma uyguladım Watsonstan aldığım nemlendirici çorabımı giydim ve sabah yumuşacık ayakla uyandım.Ancak benim bu tarz ürünlerden beklentim sürekli kullanım gerektirmesin yani kalıcı çözüm sunsun ama ne yazık ki bu tarz ürünleri kullandığınız sürece etkisini görebiliyosunuz.
                             
Görüldüğü gibi çok yoğun kıvamlı değil ürün.Aksine hafif yapıda ve çok güzel kokusu var.Sandal ağacı yağı var içeriğinde ama daha çok mentol kokusu hissediliyor ama yoğun ve rahatsız edici değil kesinlikle.
Kuru ayaklar için günlük bakım olarak kullanılıyor ürünümüz.
Ürün açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi vermiş ama 3 4 ay ancak kullanılabilir yani ben 4 aydır kullanıyorum bitmek üzere.100 ml 69 TL civarı olan ürünümüzü internet üzerinden sipariş edebilirsiniz ya da www.vanilyaclub.com dan sipariş edebilirsiniz.



Yorumlar