Bir Kuaför Hİkayesi

Merhabalar,uzun zamandır saçıma yoğun bakım uyguluyordum sonunda toparladım ve boyattım.Ankara'nın 1 numaralı kuaföründe bir kuaför hikayesi oluşturarak eğlenceli röflemi  fotoğrafladım.İlk defa kendimi de göstermiş oluyorum :) Hadi bakalım kuaför hikayemiz başlassssııııınnnnnn.
                                
Önce Beysu Kuaför Ve Güzellik Salonumuza bir göz atalım :) 
                                  
                                 
Kelebeklerimiz bile var.Beysu hanım tam bir hayvansever kedileri var hem evinde hem dışarıda besliyor.Ayrıca henüz ismi dahi koyulmamış olsa da bir de köpeği oldu tabi Beysu Hanımın bundan haberi yok :) 
                               
Beysu hanım önce kendisi süslendi sonra sıra bize geldi :) Cansu hanım ellerinize sağlık efendim :) 
Cansu hanım Beysu hanımdan ustalık öğrenmekte bana baya usta olmuş gibi gelsede başarılarının devamını bekliyoruz.Özellikle fön konusunda kendisinin üstüne tanımıyoruz..
                         
Eveeeettt başlıyoruz...İpadim bana çekim sırasında yardımcı oldu fotoğraflarda baya yer kaplasa da Beysu Kuaför Ve Güzellik Salonunun marifetlerini saklayamadı :) 
                                
                                                Paketlere başladıııkkkk :)


                            
Beysu hanım ve Cansu hanım tüm kımıldamalarıma rağmen paketlemeye devam ediyorlar.
                                
                                                    Paketlenmem bitti :) 
                                 
                                    
Az önce Beysu hanımın hayvan sevgisinden bahsetmiştim.Elindeki kuşu kendi kedisi Kermitin elinden kurtardı.Evet doğanın kanunu hayvanların doğasından avlanmak var ancak insanın içi elvermiyor.Kuşu hemen Kermitin elinden kurtarıp kutuya koyduk herhangi bir yarası yok ama çok korkmuştu.Umarım yaşar Beysu hanım birçok kez dışarıda bulduğu yaralı hayvanlara ev sahipliği yapmış hala evinde bir tane Papişi dışarıda Kermiti(kedileri)var ve şimdi de bu kuşa güç toplayana kadar ev sahipliği yapacak :) 
İyi niyetlerinden dolayı tebrik ediyoruz.
                                     
                                    Saçımız yıkandı fön için merakla bekliyoruuuzzz :) 
                                   
                                           Bu da Beysu hanımla bizim Selfiemiz..
                                  
                                                         Finale son dakikalar :) 
                                         
                                                              Fİnal Selfiemiz :) 
                                 
Tam istediğim renk oldu bundan sonra daha çok makyaj yapacağım yanii cilt bakımın ürünlerinden çok makyaj ürünlerine geçişim başlıyor :) 
                               
Evet işte finalll makyajsızım lazer epilasyon sonrası makyaj sıkıntılı biliyorsunuz önümüzdeki günlerde makyajlı fotoğraflarımı da paylaşırım :) Beysu Hanım ve Cansu Hanımın ellerine sağlık.Ben çok keyif aldım röflemde çok güzel oldu burdan tekrar teşekkür ediyorum.
Sihirli bir dokunuşa ihtiyacınız varsa Beysu Kuaför Ve Güzellik Salonuna uğramanızı kesinlikle tavsiye ederim :) 
iletişim;


















Yorumlar