Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Merhabalar,aslında dün yazacaktım ama fırsat bulamadım içim içimi yedi.Ama bugün bulduğum ilk fırsatta yazıyorum :)) 
İncelediğim ürün Diadermine Çift Bazlı Göz makyaj Temizleyici.
                     
Gördüğünüz gibi yarısından fazlasını kullandım ki yanlış bir eleştiride bulunmayayım.Ancak sonuç olumsuz,gözümü sanki yakıcı bir yağ ile sildim gözlerim şişti,kızardı.Etrafımdaki arkadaşlarımdan da aldığım yorumlar aynıydı.Benim cildim sevmedi diye düşünürüm böyle durumlarda ancak sıkıntı   genelmiş.Yani kesinlikle sevmedim bu son fotoğrafı oldu çöpe attım,şu an Bebak Makyaj Temizleme Sütünü inceliyorum,yorumu yakında ... 
Ürünü tüm marketlerde bulabilirsiniz genelde fiyatı 9 TL civarı oluyor.

Yorumlar

  1. bende begenmedım cidden bıdaha kesınlıkle alınmayacaklar lıstesınde:) bana da beklerım betulbtl.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder