Biri Akmayan Eyeliner mı dedi ?

Merhabalar,yazın en büyük sıkıntı akmayan kalemler,waterproof ürünler,bronzerlar.. Biz bayanlar sahilde bile makyajsız yapamayız.Ama hangi markayı denediysem hep eyelinerlar akmıştır.The Body Shop ve The Balm eyelinerları bence mucize.Bugün size The Balm Schwing Eyeliner dan bahsedeceğim.
Kullanımdan dolayı aşındı bu kadar mukemmel olacağı da aklıma hiç gelmemişti.Gratis te kadınlar günü indirimden almıştım çok memnun kaldığım bir ürün.Sabahın sekizinde sürüp akşam 12 de hiç akma yapmadan durduğunu gördüğümden beri süphesiz hep yanımda.
Benim en çok hoşuma giden simsiyah olması ve kesinlikle akma yapmaması.Fırçası silikon,kaydırma yapmadan rahatlıkla ince çizgi yapabiliyorsunuz.The body Shop ödüllü eyelinerı olmasına rağmen ben The Balm ın eyelinerını daha çok sevdim.Ama diğer akmayan eyeliner adı altında satılan eyelinerlara göre kesinlikle The Body Shop eyeliner da başarılı ama ambalajından mıdır nedir bilmem ben The Balm eyelinerı daha çok sevdim.Gratislerde bulabileceğiniz ürünümüzün fiyatı 24 TL.

Yorumlar