Bebak Gül suyu

Merhabalar,çok uzun zamandır yazmadım ciddi anlamda yas tutuyordum.Soma üzdü hepimizi.301 kere ateş düştü içimize,yüreğimiz burkuldu.Başımıza böyle bir felaketin tekrar gelmemesini dileyerek maalesef ki yasıma son veriyorum.Tabiki unutulacak bir acı değl ama keşke hiç yaşanmasaydı.

Bugün sizlere Bebak Gül suyundan bahsedeceğim.Gül suyunu a dan z ye tüm uzmanlar önerir her seferinde saçma paralar verip 30 tane tonik alırım inatla bakalım ne zaman son bulacak bu inadım.Ama en doğal tonik gül suyudur gül suyu kalacaktır(biliyorum ama uygulamıyorum).
                                     
Nerede Bebak ürünü buluyorsam topluyorum.Çünkü gerçekten başarılı ürünleri.Evet gülsuyu da gayet başarılı,çok şirin bir şişesi var ben pembeyi çok severim ambalajı bile almama yetti.
Gül suyu antibakteriyel,yatıştırıcı özelliğiyle sivilcelerinize düşman oluyor.Ayrıca cildi besleyip doğal bakım yapıyor.Vitamin olarak çok zengindir içeriğinde A,C,D,E ve B3 vitaminlerini barındırır.
Ayrıca saç bakımında da kullanılır.Saçın dökülmesini engeller ve saç kökünü besler.Faydaları saymkla bitmez.    
Kesinlikle ama kesinlikle öneriyorum bence de mukemmel.Tüm toniklerimi bitirdikten sonra sadece Bebak Gül suyunu kullanacağım.Watsonslarda bulabileceğiniz ürünümüzün fiyatı 5 TL civarıydı.Bol bakımlı günler dilerim.

Yorumlar