Bitenler #12

Merhabalar,uzun zamandır yazamadım,bugün eşimi iş için şehirdışına yolladıktan sonra pc başına geçtim veee başlıyorum yazmaya.
Yeniyılımı evde eşimle kutladım.Dizi izleyerek girdim yeni yıla tüm yıl dizi izleyeceğim galiba :)
Bugün 2 3 yazı paylaşabilirim.Yazmaya geç kaldığım yazılarım var.Bugün onları bitirmeyi planlıyorum.
Neyse başlayalım uzun bir yazı olacak,yine çook ürün bitirmişim.
Nivea Saç Kremi:Çok severek kullandığım bir üründü.Bittiğine gerçekten üzüldüm.Çünkü Türkiye'de bulunmuyor.Saçlarıma çok iyi gelmişti.Umarım en kısa zamanda Türkiye'deki raflarda da yerini alır.
Elseve Onarıcı Şampuan:Saçımda ekstra bir etkisini hissedemedim.Normal sıradan bir şampuandı.Boyutuna rağmen çok çabuk bitti.Kremli yapısı vardı.Tekrar alacağım bir ürün değil.
Mendix Islak Mendil:Ambaljı güzel,çok severek kullandım.Evde yedeklediğim ürünler arasında,bittikçe alıyorum.Yanlış hatırlamıyorsam Gratislerde satılıyor.Gayette uygun fiyatlı :)
Avon Planet Spa Vücut yağı:Ne zaman aldığımı dahi hatırlamıyorum.Çok itici bir kokusu vardı.Ama duş sırasında kullandım,bitirdim.Tekrar asla almam.Ağır bir alkol kokusu vardı.Yağ ile alakası yok zaten.
İpek Pamuk:Bittikçe alıyorum.Severek kullanıyorum.

Farmasi Seatherapy Şampuan:detaylı yazısı için tık tık.Severek kullandım.Kokusuna aşık oldum mis gibi deniz kokusu :)
Nivea Water Lily & Oil Duş Jeli:Çok severek kullandım.Tekrar tekrar alınabilecek bir ürün.Detaylı yazısı için tık tık.
Watsons Superdrug Kuru Şampuan:Çok severek kullandım.Hem uygun fiyatlı hem de bu derece başarılı olması beni daha da kendisine bağımlı hale getirdi.Tekrar tekrar alacağım ürünler arasında.Saçımın yağını hızla emmesi ve dolgunlaştırmasını ayrıca çok sevdim.Tekrar alacağım ve ayrıntılı yazısını yazacağım mutlaka.
Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağ:Severek kullandım.Tekrar alabilirim.Detaylı yazısı için tık tık.
Şelale aseton:Bir seyahatimde kullanmıştım.Küçük boyutu sayesinde fazla yer kaplamadı.Tam seyahat boyu :) Seyahate gidecek olursam tekrar alabileceğim bir ürün.Onun dışında ekstra bir özelliği yok bildiğimiz aseton :)
The Body Shop Vanilyalı El kremi:Çok seviyorum.Aşığım bu kreme resmen :) Ama elimde kalan son 2 taneyle idareli kullanıyorum.Normalde her sene topluyordum ama bu sene almadım.Evde sayısını bilmediğim kadar el kremim var ve önce onları bitirmeliyim diye düşündüm.1 sene boyunca el kremi alma yasağı getirdin kendime.Önce evdekiler bitmeli ki yenileri için yer açılsın.Önümüzdeki yıl tekrar vanilyalı el kremini stoklayacağım.
Rival de Loop El peelingi:Harika bir kokusu var.Ellerimi yumuşacık yapmasını çok seviyorum.Tesadüf eseri karşılaştığım bir üründü.Bittikçe de yenisini alıyorum.
Lush Limonlu tırnak eti kremi:Uzun zamandır benimleydi.Ama fark ettim ki artık bozulmuş.Zaten Lush ürünleri çok uzun süre dayanmıyor maalesef.Doğal içerikli oldukları için çok çabuk bozuluyorlar.İçinde biraz kalmıştı ama kullanılacak durumda olmadığından atmak zorunda kaldım.Tekrar alamayacağım.Türkiye'de bulunmuyor artık.Yurtdışı seyahatimde mutlaka Lush mağazasını ziyaret edeceğim.
Farmasi Diş macunu:Yeşil renkli saydam diş macununu sevdim.Sevmediğim tek yönü fazla akışkan olmaları diş macunundan düşmeleri.Ben biraz aha katı diş macunlarını seviyorum.Ya da Paradontaxa fazla alışmışım.Neyse bir kaç tane daha bitirdim.Tekrar alır mıyım pek sanmıyorum aslında.
Maybelline Affinitone fondöten:Bu biten 2. kutu ayda 1 tane bitiriyorum.Tekrar almayı düşünmedim.Birkaç tane evde fondöten var önce onları bitirmek istiyorum.Ama bence bundan iyi bir ürün daha yok.Yapısı,fiyatı harika.Evdeki stoklarımı bitirince kesinlikle yine bu ürünü alacağım,detaylı yazısı için tık tık.
Avon Solutions Nem maskesi:Evet kış geldiği için artık bu tarz ürünleri bitenler yazılarımda göreceksiniz.Kil maskeleri dışında daha çok nem maskelerine yöneldim.Cildim yağlı olmasına rağmen kışın bazı bölgelerde kuruluk yaşıyorum.Bu tarz maskelerle de bu sorunun önüne geçiyorum.Ama bu maskeyi pek sevmedim.Maske gibi değil de kalın tabaka halinde yüzüme nemlendirici sürmüşüm gibiydi.Tekrar alacağım türde bir ürün değil.Farklı markaların nem maskelerini almıştım şu sıralar onları deniyorum.
Dior Tester:Adını hatırlayamadım şu anda.Göz kremiydi.Pek bir etksini göremedim.Tam boyunu alacağımı da pek sanmıyorum.Ya da belki yaşıma ağır gelmiştir.
Watsons makyaj süngeri:Keşfetmeye çalıştığım ürünlerden biriydi.Fazla sert yapısını sevemedim maalesef.Uzun süre kullandım artık rengi bile bambaşka oldu.Tekrar alacağı türde bir ürün değil.Farklı markaların makyaj süngerlerini kullanıyorum.
Loccitane Melek Otu Nemlendirici Jel:Tam boyu da var.Ama önce testerını kullandım.İnanılmaz güzel bence.Ama sanki biraz daha yaz günlerinin ürünü gibi.Hafif yapılı.Yapışkan his bırakmayan,cilt tarafından hemen emilen güzel bir yapısı var.Kokusu da ayrıca harika.
Body Care&spa el ve vücut kremi:Bambuluydu.İnanılmaz güzel bir kokusu var.Nemlendirme özelliği harika,yapışkan his bırakmıyor hemen emiliyor.Denk gelirse tekrar alabileceğim bir ürün.


Evet şimdilik biten ürünlerim bu kadar kutu tekrar dolmaya başladı bile ama bir daha bu kadar uzun süre saklamayacağım.Çünkü elimden geldiğince kısa tutmama rağmen yine de uzun bir yazı oluyor ve sıkılabileceğinizi düşünüyorum.Ben olsam sıkılırım bu kadar uzun yazısı okurken.Şimdilik hoşçakalın,gün içinde yazı paylaşımlarım devam edecek :) 





Yorumlar