Sephora Express Nail Polish Remover for feet


Bence çağın buluşu :) Eskiden hep üşenirdim ayak tırnaklarıma oje sürmeye ama artık hiç üşenmiyorum :) Çünkü bu harika ürün sayesinde 30 40 saniyede ojelerimi silebiliyorum :) İnanılmaz pratik bir ürün.Biraz daha yakından inceleyelim.
Böyle de pratik bir ürün.Kırmızı bölümde oje silici var,diğer tarafta ise süngeri bulunuyor.Pratik ve kullanışlı bir ürün.Tek eliniz ile hızlı şekilde ojelerinizi silebiliyorsunuz.
 Tuzluk gibi bir görünüm var aslında :) Oje silicinin süngere hızla nüfus etmesi için ayrılan delikler :) 
Süngerin kullanımı ise gayet pratik.Parmağınızı süngerin içine sokuyorsunuz saniyeler içinde en koyu renkleri bile iz bırakmadan temizliyor.Ben bordo oje ile denedim,eser kalmadı :) 
Bittikçe alacağım bir ürün olacak.Kesinlikle favori ürünlerimden biri artık.Fiyatı 34 TL civarı olması lazım.

Yorumlar